İKT

“YouTube” reklamların məcburi izlənmə müddətini artırdı
28 APREL
330

“YouTube” reklamların məcburi izlənmə müddətini artırdı

2016-04-28 10:33:00

Mobil cihazda “YouTube” videolarını izləməyi sevirsinizsə, bu xəbərdən sonra bu vərdişiniz dəyişə bilər. Çünki “YouTube” keçilməsi mümkün olmayan 6 saniyəlik “Bumper” reklamlarını təqdim etdi.

Tədqiqatlara görə, 18-49 yaş aralığındakı insanların 50%-i “YouTube” videolarını mobildə izləyir. Buna görə də, “YouTube” aldığı qərar ilə daha çox gəlir əldə edə biləcək. Məcburi reklam 1 saniyə artırılmış olsa da, hər videodan öncə məcburən reklam izləmək xoş hal deyil.

Yenicə təqdim olunmuş reklam üçün nümunə təqdim edirik:

Mənbə: Technews.az

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır
+12°C
  • $ USD
    1.7369
  • € EUR
    1.8625
  • ₽ RUB
    0.0272