TENDER

06 May

Azərbaycan Respublikasının Ədliyyə Nazirliyi TENDER elan edir

 

Təşkilat VOEN: 1300286111

Təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri, Az1073, İnşaatçılar prospekti 1

Tender predmeti: Məhkum edilmiş şəxslərə elektron nəzarət vasitələrinin tətbiqi üzrə informasiya sisteminin, aidiyyəti avadanlığın və şəbəkə infrastrukturunun il ərzində saxlanılması və inkişafı, habelə ona texniki dəstəyin göstərilməsi üzrə xidmətlərin satınalınması

Tenderin adi: Məhkum edilmiş şəxslərə elektron nəzarət vasitələrinin tətbiqi üzrə informasiya sisteminin, aidiyyəti avadanlığın və şəbəkə infrastrukturunun il ərzində saxlanılması və inkişafı, habelə ona texniki dəstəyin göstərilməsi üzrə xidmətlərin satınalınması

Məhkum edilmiş şəxslərə elektron nəzarət vasitələrinin tətbiqi üzrə informasiya sisteminin, aidiyyəti avadanlığın və şəbəkə infrastrukturunun il ərzində saxlanılması və inkişafı, habelə ona texniki dəstəyin göstərilməsi üzrə xidmətlərin satınalınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
sistemin proqram lisenziyaların illik xidmət haqqı lisenziyalar komplekti 1 ədəd
server və şəbəkə avadanlığının təmiri və üzərində mütəmadi profilaktik işlər HP Proliant DL380p - x8 HP MSA 2052 - x2 HP HDD for MSA 1.2 TB x2 HP UPS G4 3000w - x4 Cisco Firepower 2120 - x3 Cisco swich 3650 - x4 HP ML350 G10 - x1 UPS 10 kW - x1 HyperMedia SMS üçün qurğu - x2 YeaStar - x2 29 avadanlıq üzrə texniki dəstək ay ərzində əməliyyatların sayı: 4 dəfə 12 ay
sistemin proqram təminatına daimi nəzarət və üzərində mütəmadi sazlama işləri '- icra məmurları tərəfindən xəbərdarlıq siqnallarının vaxtında görülməsi və operativ reaksiya verilməsi üçün sistemin mobil tətbiqinin hazırlanması - enerjiyə qənaət etmək üçün mobil nəzarət qurğusunun məhkumun evdə olduğu zaman enerji qənaət rejiminə keçməsinin təmin edilməsi - daha əhəmiyyətli pozuntular barədə siqnalların dərhal aşkar edilməsi üçün “Prioritet xəbərdarlıq sistemi”nin formalaşdırılması - elektron monitorinq sisteminə daxil olan siqnalların sayının azaldılması və onlara daha əsaslı yanaşılması üçün xəbərdarlıq məlumatlarının müəyyən zaman intervalı ilə göndərilməsi proqram təminatına texniki dəstək 12 ay
sistemin şəbəkə infrastrukturuna daimi nəzarət və üzərində mütəmadi sazlama işləri texniki dəstək 12 ay
Mövcud elektron nəzarət vasitələrinin zəmanət müddətinin uzadılması (komplektlərin təmiri, mütəmadi profilaktik işlər, sıradan çıxmışları yenisi ilə əvəz edilməsi) müddət: 12ay ərzində 1600 ədəd
sistemin fəaliyyətini təmin edən tətbiqi proqram təminatına əlavə və dəyişikliklərin edilməsi proqram təminatı 12ay ərzində 1 ədəd
 

ÜSL kod (kateqoriya) - 32424000-1 Şəbəkə infrastrukturu,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

06.05.2020 15:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

01.06.2020 10:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

09.06.2020 18:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

10.06.2020 10:00

İştirak haqqı: 500 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

12 ay

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

köçürmə

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış və son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə, cari tarixə məcburi dövlət sosial sığorta və işsizlikdən sığorta haqlarına və son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmamasına dair arayış
Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi
Bankın ödəniş tapşırığı
Tenderdə iştirak etmək üçün ərizə
iddiaçının iştirak ərizəsi
Rekvizitlər
Bank rekvizitləri
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
dövlət reyestrindən çıxarış, şəhadətnamə
Nizamnamə
notarial qaydada təsdiq edilmiş
satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkarlığının, təcrübəsinin, texniki və maliyyə imkanlarının işçi qüvvəsinin, idarəetmə səriştəsinin, etibarlığının olması, avadanlığa texniki xidmət göstərəcək mütəxəssislərə həmin avadanlığın istehsalçısı tərəfindən verilmiş ixtisas sertifikatı
arayışlar və ixtisas sertifikatları
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
iddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
mənfəət vergi bəyannaməsi
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 40 bal

İddiaçının maddi-texniki bazasının vəziyyətinə görə
5
sifarişi yerinə yetirməsi imkanlarına görə 5 balla qiymətləndiriləcək
İddiaçının işçilərinin, o cümlədən ixtisaslaşmış kadrlarının sayına görə
5
satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkar və təcrübəli işçilərin siyahısı
İddiaçının təcrübəsinə görə
5
3 ildən yuxarı təcrübəyə malik olan iddiaçı 5 balla qiymətləndiriləcəkdir
Malları “Əsas şərtlər toplusu”nda nəzərdə tutulan müddətdə təhvil verilməsinə görə
10
Təklif ediləcək ən qısa icra müddəti 10 balla qiymətləndiriləcəkdir
İddiaçının maliyyə vəziyyətinə, maliyyə resurslarının qaneedici olmasına görə
5
İddiaçılar arasında son bir illik dövriyyəsi çox olan iddiaçı 5 balla qiymətləndiriləcəkdir
İddiaçının etibarlılığına, müsabiqədə təqdim olunmuş sənədlərinin tamlığına və dürüstlüyünə görə;
10
İddiaçının təqdim etdiyi sənədlər toplusunun tam olmasına əsasan qiymətləndiriləcək
 

Qiymət təklifi:: 60 bal

Müqavilənin təminatı
-
Açıq tenderin keçirilməsi zamanı qiyməti 100 000 ABŞ dollarının manat ekvivalentindən çox olarsa, satınalma müqaviləsinin yerinə yetirilməsinin təminatının məbləği müqavilənin ümumi məbləğinin 2-5 faizi həcmində müəyyən olunur
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Təminatın qüvvədə olma müddəti 30 bank günü
Tender təklifinin təminatı
-
Satınalan təşkilat tender təklifinin təminatını tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 faizi məbləğində müəyyənləşdirir
Qiymət təklifi
60
malların (işlərin və xidmətlərin) qiymətinə onların dəyərindən başqa, digər xərclərin (nəqliyyat, sığorta xərcləri, vergilər və rüsumlar) daxil olmaqla hesablanılır

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
 
Sevda Eyvazova
Maliyyə və təminat idarəsinin baş məsləhətçisi (mühasib)
0124926235
0124926235

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
 
 

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 06.05.2020 15:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz.