MARKETİNQ

20 Dekabr

Qırılma başladı

Ənənəvi TV dünyasının maliyyə riyaziyyatı nədir? Neçəsi sağ qala bilər? Qlobal TV markaları nə qədər inkişaf edə bilər? Suallar ve suallar. Onların əksəriyyəti yeni deyil. Amma əvvəl biz deyirdik "5-6 ilə olacaqlar". İndi isə bugünkü rəqəmlərdə danışırıq.

Amerikada artıq işin adı qoyulub: "Streaming Wars". Bloomberg, CNBC kimi kanallarda tez-tez mütəxəssislər danışır, proqnozlar edilirdi.

Noyabr ayında Disney və Apple ilə atəş başlayacaq. Warner, HBO Max buraxılışını 2020-ci ilin fevralından 2019-cu ilin dekabrına qədər çəkməyə çalışır.

CBS və Viacom da birləşir. Şirkətin adı ViacomCBS olacaq. CBS, The Big Bang Theory, Madam Secretary, Survivor ve CSI seriya yuvasıdır. Viacom isə MTV, Nickelodeon, Paramount və DreamWorks üçün bir ünvandır. Cütlüyün birləşməsi böyük bir oyunçu yaratmır, lakin yüksək həcmdə alış-veriş edəcəkləri bilinir.

Streaming (sVOD) potensialı böyükdür. Bir neçə rəqəm vermək lazım olarsa, dünyada 1 milyard insan Pay TV-nin abunəçiləridir. Ayda ortalama 10 dollardan hesablasaq, bu gün 120 milyard dollar olan bir dünya haqqında danışırıq. (TV reklam "tort"u 195 milyard dollardır.)

İzləmə vərdişləri də dəyişir. 2017-ci ildə 18-29 yaş qrupunun 61 faizi əvvəlcə onlayn streaming platformalarına üstünlük verdiklərini söylədi. Bu rəqəm yəqin ki, bu gün daha yüksəkdir.

"Tort"bütün oyunçuların iştahını artırır. Xüsusilə peyk platformaları abunəçi bazalarını itirməkdən narahatdır.

Reklamçı istiqamətini dəyişir

Reklamveren cəbhəsində qlobal reklam sərmayələri 4,5 faiz artmaqda davam edir. Ancaq televiziya yatırımları 1,5 faiz azalacaq. 6,75 milyard dollarlıq bir media sərmayəsi ilə PG zirvəsi 352 milyon dollara çatdı. Şirkət daha məqsədyönlü və daha çox rəqəmsal media quruluşuna maraq ifadə edir. Unilever 300 milyon avro artırmaq niyyətindədir. Ancaq PG kimi, daha da rəqəmsallaşdırmaq istəyirlər. Digər bir nəhəng aktyor L’Oréal, dünyada bu iki oyunçudan çox əvvəl rəqəmsallaşdırıldı və kosmetika sənayesində qabaqcıl hərəkətlər etdi.

Ənənəvi bir TV investoru olaraq, FMCG şirkətləri markalar yaratmaq və satışlarını dəstəkləmək üçün istiqamətləri dəyişir. FMCG, xüsusilə Türkiyə kimi ölkələrdə, TV kanallarının təməl gəlir qaynağı. İnşaat, avtomobil, maliyyə, telekom kimi sənaye sahələri performans ovçusu olaraq artıq sürətlə rəqəmsallaşsa da, FMCG indi növbəti yerdədir. Bu kanallar üçün ayrı bir narahatlıq ola bilər.

Ağıllı TV cəbhəsində yeni oyunçular

Çin mobil telefon istehsalçıları ağıllı TV işinə girirlər. One Plus TV ilə yanaşı, Huawei də Honor markası altında görünəcək. Bu hərəkətin əsas xüsusiyyəti, əməliyyat sistemlərini Android (Google) üzərində inkişaf etdirmələridir. Android dostu Amazon, eyni zamanda Fire Stick ilə Qərbi Avropa və ABŞ-a da geniş yayılmışdır. Yavaş-yavaş digər ölkələrədə yayılır. Android əsaslı televizorların genişlənməsi salonda görüntü təcrübəsini və markalar üçün ünsiyyət imkanlarını zənginləşdirəcəkdir. Bu gün ölkəmiz üçün erkəndir, lakin Huawei və Xiaomi kimi markaların yayılmasını düşündüyümüz zaman uzaq bir gələcək haqqında danışmadığımız aydın olur.

Bir sözlə; Televiziya oyununun hər tərəfində bir dəyişiklik var.

Çin mobil telefon istehsalçıları da televizor istehsalına diqqət yetirəcəklər. Artıq Premium TV məzmunu damların altından axacaq. Brendlər üçün qiymətləndirilən 1 milyard insan salondakı milli kanallara marağını itirəcək və bu yeni dünyanı izləməyi seçəcəkdir. (Dünyamızın 7 milyard olduğunu düşünməyin. 2 milyard insanın təməl televiziyaya çıxışı yoxdur və artıq bildiyimiz marketinq dünyası, piramidanın orta hissəsində 1-2 milyard insanı əhatə edir.) Bu şərtlərin üstündən böyük televiziya reklamçıları daha çox rəqəmsal və daha məqsədyönlü ünsiyyət istəyirlər.. Bunun üçün televiziya büdcələrinin bir hissəsini rəqəmsal platformalara köçürmək istəyirlər.

Düşünmürəm ki, dəyişikliyi təsvir etmək üçün başqa bir sözə ehtiyacımız var.

2020-2022-ci illərdə daha da maraqlı rəqəmlər və inkişaflar görəcəyik.

© Facemark