AVTO

29 Mart

Lamborghini simvollik loqosunu dəyişib

Lamborghini brendinin əsaslı təmiri çərçivəsində simvolik loqosunu yeniləyib. Çox daha sadələşdirilmiş loqoya keçən avtomobil nəhəngi 3D rəsmini 2D-yə çevirdi. Klassik öküz isə daha sadə bir şəkildə dizayn edilmişdi.

Fins.az xəbər verir ki, köhnə loqodakı əkslər, teksturalar silindi və təmiz mətn qəbul edildi. Digər tərəfdən, yeni Lamborghini loqosu ilə rəng sxemi qara-ağ rəngə çevrildi, hissələri qızılı və sarı rənglərlə vurğulandı. Bu, brendin bugünkü dizayn tendensiyalarına uyğun olmasını təmin edir.

Lamborghini, yenilənmiş loqonun gələcəkdə model diapazonunda və rəqəmsal platformalarda istifadə ediləcəyini açıqladı. Önümüzdəki aylarda təqdim ediləcək yeni Huracan modelində ilk olaraq görünməsi gözlənilir. Aventador və Urus SUV kimi digər avtomobillər də zamanla yeni loqo ilə yenilənəcək.

Bu yeniləmə ilə Lamborghini-nin korporativ loqosu 20 ildən artıq müddətdə ilk dəfə olaraq yenidən işlənib. Bu, həm də brendin elektrikləşdirmə, davamlılıq və “əsl” imic üzərində fokuslanan yeni strategiyasını əks etdirir.

Lamborghini bu ildən başlayaraq bütün məhsul çeşidini hibrid və elektrik olacaq şəkildə yeniləməyi planlaşdırır. Şirkət həmçinin 2028-ci ilə qədər tam elektrik modelləri təqdim etməyi planlaşdırır.

Sadələşdirilmiş, lakin klassik atmosferi əks etdirən yeni loqo həm də Lamborghini-nin elektrik gələcəyinə keçidini təmsil edir.

Günel Məlikzadə
Fins.az