Aston Martin şirkət daxilində əhəmiyyətli əməliyyat dəyişiklikləri edir. Laqonda adını canlandırmağı və ayrıca brend kimi təqdim etməyi planlaşdıran istehsalçı bu məqsəddən vaz keçdi. Müvafiq olaraq, elektrik və idman avtomobillərinə diqqət yetiriləcək.
Fins.az xəbər verir ki, Aston Martin, şirkətin prezidenti Lourens Strollun dediyinə görə, Lagonda-nı ayrıca yüksək səviyyəli elektrik markası kimi yenidən təqdim etmək məqsədini ləğv etdi. Stroll, Lagonda-nı Bentley kimi markalara rəqib kimi yerləşdirmək istəmədiklərini söylədi.
Aston Martin Lagonda modelini ayrıca brend etmək və daha çox premium avtomobil təklif etmək istəyirdi. Bununla belə, şirkət performans əvəzinə ultra lüksə diqqət yetirmək ideyasının “tamamilə ölü” olduğunu açıqladı. Müvafiq olaraq, elektrik və idman avtomobillərinin istehsalına diqqət yetirəcək.
Keçmiş CEO Endi Palmer Lagonda-nın Aston Martin-in elektrik markası kimi yenidən canlanacağını təsəvvür edirdi. 2018 və 2019-cu illərdə elektrik sedan və SUV konsept avtomobilləri təqdim edildi.
Bununla belə, Stroll bildirib ki, Aston Martin-in əsas idman avtomobilləri və gələcək SUV modelləri üçün ayrıca bölməyə ehtiyac yoxdur. “Biz idman avtomobillərimizin və yolsuzluq avtomobillərimizin kifayət qədər dəbdəbəli olduğunu düşünürük. Bu səbəbdən biz daha aşağı performanslı, daha lüks avtomobil buraxmağı planlaşdırmırıq".
Günel Məlikzadə
Fins.az