AVTO

15 Fevral

100% elektrik Lancia Ypsilon təqdim edilib

Lancia Ypsilon uzun fasilədən sonra Stellantis çətiri altında yeni şansını sınamaq üçün geri döndü. Son həftələrdə sızan fotoşəkillərə görə dizaynı artıq sürpriz olmayan kompakt model həm də Lancianın ilk 100% elektrik avtomobilidir.

Fins.az xəbər verir ki, yeni Lancia Ypsilon keçən il təqdim edilən Pu+Ra HPE konseptinin izlərini daşıyan fərqli dizayna malik olsa da, o, mahiyyətcə Peugeot 208-in infrastrukturunu təşkil edən CMP platformasından istifadə edir. İlk mərhələdə 100% elektriklə satılacaq Ypsilon üçün daha sonra yumşaq hibrid versiyalar da olacaq.

Uzunluğu 4,08 metr, eni 1,76 metr, hündürlüyü 1,44 metrdir. Bu ölçüləri ilə onun sələfi ilə müqayisədə daha böyük bir avtomobil olduğunu söyləmək olar. 100% elektrik versiyasında çəkisi 1584 kq olan Ypsilon-un eksteryer dizaynında başdan-ayağa uzanan LED işıq imzası, şaquli hava girişləri olan ön bamper, dairəvi farlar və arxa işıqlar, təkərlərdə və arxa fənərlərdə Y motivləri, C sütununda gizlənmiş arxa qapı tutacaqları və idman üslubu. Maraqlı görünüş təqdim edən magistralın spoyleri və arxa diffuzor diqqəti cəlb edir.

İnteryerdə indi gizli qaydaya çevrilmiş bitişik ekran dizaynı yeni Lancia Ypsilon-da da görünür. Xoşbəxtlikdən, iki 10,25 düymlük ekrana əlavə olaraq, konsola ən azı iqlim nəzarəti üçün fiziki düymələr əlavə edildi. Bundan əlavə, Android Auto və Apple CarPlay dəstəyi, simsiz mobil telefon doldurma qurğusu, xüsusi səs sistemi və ətraf işıqlandırma kimi xüsusiyyətlər var.

100% elektriklə işləyən Ypsilon ön oxda 154 at gücü və 260 Nm fırlanma anı hasil edən elektrik mühərrikinə malikdir. Peugeot e-208 və Opel e-Corsa ilə eyni olan bu sistem, 51 kVt/saat batareya paketi ilə WLTP-yə görə 403 kilometrə qədər sürmə məsafəsi vəd edir. DC enerji ilə doldurulması ilə 24 dəqiqə ərzində akkumulyatoru 20 faizdən 80 faizə qədər doldurmaq mümkündür və avtomobilin enerji sərfiyyatı 100 km-ə 14,3-14,6 kVt/saat arasındadır.

Günel Məlikzadə
Fins.az