TENDER

08 Fevral

Mexanizmlər və nəqliyyat vasələri üçün ehtiyat hissələrinin satın alınması

Təşkilatın adı: ŞƏKİ SUBARTEZİAN QUYULARININ İSTİSMARI İDARƏSİ

Təşkilat VOEN: 3000184841

Təşkilatın ünvanı: Şəki rayonu, Qoxmuq kəndi

Tender predmeti: Mexanizmlər və nəqliyyat vasələri üçün ehtiyat hissələrinin satın alınması

Tenderin adi: Mexanizmlər və nəqliyyat vasələri üçün ehtiyat hissələrinin satın alınması

Mexanizmlər və nəqliyyat vasələri üçün ehtiyat hissələrinin satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar Ölçü vahidi
1 Akkumulyator 6ST60 ada uyğun 8 ədəd
2 Akkumulyator 6ST75 ada uyğun 8 ədəd
3 Avtoşin 225/75 R-16 ada uyğun 30 ədəd
4 Avtoşin 12.00-R-20 ada uyğun 16 ədəd
5 Avtoşin 11R-22.5 ada uyğun 16 ədəd
6 Avtoşin Şevrolet 205/70-R-15 ada uyğun 5 ədəd
7 Avtoşin 12.00-R-18 ada uyğun 12 ədəd
8 Avtoşin 9.00-R-20 ada uyğun 10 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 34330000-9 Yük maşınları, mikroavtobuslar və avtomobillər üçün ehtiyat hissələri,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

08.02.2021 23:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

01.03.2021 10:30

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

10.03.2021 11:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

11.03.2021 10:30

İştirak haqqı: 100 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Şəki rayonu, Qoxmuq kəndi

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

01.03.2021-30.12.2021

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Bank köçürməsi

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Zəruridir.
Rekvizitlər
Zəruridir.
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
07.01.2021-ci il tarixdən sonra almaqla zəruridir.
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
07.01.2021-ci il tarixdən sonra almaqla zəruridir.
Nizamnamə
Zəruridir.
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Zəruridir.
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Zəruridir.
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 30 bal

Mal-materialların çatdırılma müddəti
15
Şərtlər toplusuna əsasən
İddiaçıların təcrübəsinə əsasən (müvafiq sahə üzrə müqavilələrlə)
15
Şərtlər toplusuna əsasən
 

Qiymət təklifi:: 70 bal

Qiymət təklifi
70
Tender təklifi zərflər açıldıqdan sonra 30 bank günü qüvvədə olmalıdır
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin 1%-i həcmində təminat tələb olunacaqdır
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi zərflər açıldıqdan sonra 30 bank günü qüvvədə olmalıdır
Müqavilənin təminatı
-
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı gündən qüvvədə olma müddəti)
Təklifin təminatı: 60 bank günü (Tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 faizi məbləğində təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açılış tarixindən sonra)
Seyran Məmmədov
Tender komissiyasının sədri
0242459265

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir