TENDER

08 Fevral

Tikinti materiallarının satın alınması – TENDER

Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN MELİORASİYA VƏ SU TƏSƏRRÜFATI AÇIQ SƏHMDAR CƏMİYYƏTİ SAMUR-ABŞERON KANALININ İSTİSMARI İDARƏSİ

Təşkilat VOEN: 3100176751

Təşkilatın ünvanı: AZ-0112 Abşeron rayonu,Ceyranbatan qəsəbəsi, Xətai küçəsi 1

Tender predmeti: Tikinti materiallarının satın alınması

Tenderin adi: Tikinti materiallarının satın alınması

Tikinti materiallarının satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar Ölçü vahidi
1 Yağlı boya (parlaq) Yağlı boya (parlaq) 3200 kg
2 Armatur ф8--16 Armatur ф8--16 2.5 ton
3 Beton B20 Beton B20 665 m(3)
4 Qum çınqıl qarışığı (ballast) Qum çınqıl qarışığı (ballast) 2700 m(3)
5 Taxta tir (5x10,5x12,5x15) Taxta tir (5x10,5x12,5x15) 10 m(3)
6 Şifer(çerepitsa) Şifer(çerepitsa) 410 m(2)
7 Mismar 80-120 Mismar 80-120 0.65 ton
8 Taxta 0,03x0,12x6 Taxta 0,03x0,12x6 7 m(3)
9 Emulsiya daxili Emulsiya daxili 0.25 ton
10 Emulsiya fasad Emulsiya fasad 0.25 ton
11 Şpaklyovka üz Şpaklyovka üz 0.2 ton
12 Şpaklyovka astar Şpaklyovka astar 0.2 ton
13 Boru ф75 Boru ф75 100 m
14 Yaşmaq elementləri Yaşmaq elementləri 450 m
15 Navalçalar- 76mm Navalçalar- 76mm 180 m
16 Plastik qapılar –0.9-2.1 metr Plastik qapılar –0.9-2.1 metr 20 m(2)
17 Pəncərələr-1.2-1.5 Pəncərələr-1.2-1.5 20 m(2)
18 Taxta qapılar 2.1-1metr Taxta qapılar 2.1-1metr 70 m(2)
19 Alçipan Alçipan 150 m(2)
20 Metal təbəqə 6-20mm Metal təbəqə 6-20mm 10 ton
21 Salnik nabivka 19-28 mm Salnik nabivka 19-28 mm 600 kg
22 Vergülvari rezin 9mm Vergülvari rezin 9mm 260 kg
23 Dairəvi kipləndirici rezin 9mm Dairəvi kipləndirici rezin 9mm 210 kg
24 Rezin təbəqə 5mm Rezin təbəqə 5mm 290 kg
25 Qaynaq elektrodu dəyişən cərəyan Qaynaq elektrodu dəyişən cərəyan 600 kg

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

06.02.2021 13:20

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

02.03.2021 18:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

11.03.2021 18:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

12.03.2021 18:00

İştirak haqqı: 300 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Abşeron rayonu,Ceyranbatan qəsəbəsi, Xətai küçəsi 1

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

3 və ya 15 bank günü müddətində

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

15 bank günündən gec olmamaq şərti ilə

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Tələb olunan sənədlərin əsli olmadığı halda notariat təsdiqi.
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Tələb olunan sənədlərin əsli olmadığı halda notariat təsdiqi.
Rekvizitlər
Tələb olunan sənədlərin əsli olmadığı halda notariat təsdiqi.
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Tələb olunan sənədlərin əsli olmadığı halda notariat təsdiqi.
“Mikro, kiçik, orta və iri sahibkarlıq subyektlərinin bölgüsü meyarları” Sahibkarların mikro, kiçik, orta və ya iri sahibkar kimi müəyyənləşdirilməsi üçün “işçilərin orta siyahı sayı” və “illik gəlir” meyar göstəriciləri barədə məlumat.(Azərbaycan Respublikası Dövlət Statistika Komitəsi tərəfindən)
Tələb olunan sənədlərin əsli olmadığı halda notariat təsdiqi.
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Tələb olunan sənədlərin əsli olmadığı halda notariat təsdiqi.
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Tələb olunan sənədlərin əsli olmadığı halda notariat təsdiqi. (arayış 2021-ci il tarixə aid olmalıdır).
Nizamnamə
Tələb olunan sənədlərin əsli olmadığı halda notariat təsdiqi.
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 40 bal

Alınması nəzərdə tutulan mal-materialların tələb olunan vaxtda təhvil verilməsi(sifarişçinin yazılı sifarişindən sonra 15bank günü müddətinə -5 bal- 3 bank günü müddətinə isə 10 bal)
10
tələb olunan sənədlər
Keyfiyyət uyğunluğuna dair göstəricilər (mal-materialların keyfiyyət zəmanəti və digər standartlara dair təsdiq edici sənədlər)
10
tələb olunan sənədlər
Tender predmeti üzrə oxşar təcrübənin mövcudluğu (son 3(üç) il üzrə mal-materialların təchizatı və həcmi üzrə icra edilmiş ən azı 2(iki) müqavilə). 1(bir) müqavilə təqdim edildiyi təqdirdə 10 balla qiymətləndiriləcəkdir.
20
tələb olunan sənədlər
 

Qiymət təklifi:: 60 bal

Qiymət təklifi
60
Tender təklifinin qiymətinə ƏDV daxil olmaqla vergilər və rüsumlar daxil edilməlidir.
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifi dəyərinin 1 faizi həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 90 bank günü qüvvədə olmalıdır)
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır).
Müqavilənin təminatı
-
Satınalma müqaviləsinin yerinə yetirilməsinin təminatının məbləği müqavilənin ümumi məbləğinin 5 faizi həcmində müəyyən olunur

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 60 bank günü (zərflərin açıldığı gündən qüvvədə olma müddəti)
Təklifin təminatı: 90 bank günü (Tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 faizi məbləğində təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açılış tarixindən sonra)
Quliyev Sahil
mühasib
(070)2924692

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir