TENDER

05 Fevral

Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyi tender elan edir

Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ MALİYYƏ NAZİRLİYİNİN DÖVLƏT XƏZİNƏDARLIĞI AGENTLİYİ

Təşkilat VOEN: 1401555071

Təşkilatın ünvanı:

Tender predmeti: Xəzinədarlığın İnformasiya İdarəetmə sistemlərinin hesabat hissəsinin yenilənməsi, Ani Ödəniş və Mərkəzləşdirilmiş Hesabat sistemlərinin yenilənməsi və dəstəklənməsi

Tenderin adi: Xəzinədarlığın İnformasiya İdarəetmə sistemlərinin hesabat hissəsinin yenilənməsi, Ani Ödəniş və Mərkəzləşdirilmiş Hesabat sistemlərinin yenilənməsi və dəstəklənməsi

Xəzinədarlığın İnformasiya İdarəetmə sistemlərinin hesabat hissəsinin yenilənməsi, Ani Ödəniş və Mərkəzləşdirilmiş Hesabat sistemlərinin yenilənməsi və dəstəklənməsi

Başlıq Açıqlama Miqdar Ölçü vahidi
1 Layihələndirmə Layihənin tərtib edilməsi və tələb olunan addımlar üzrə mülahizələrin verilməsi və icra müddətin müəyyən edilməsi 2 gün
2 SAP BW bazisin yenilənməsi DEV Yenilənmə üçün stack formalaşması, AZ dili paketin formalaşması, SUSE 12 SP4 və Oracle 19C miqrasiyası, sınaqlar 35 gün
3 SAP BW bazisin yenilənməsi QA Sazlamaların QA sisteminə daşınması, AZ dili paketin tətbiqi, SUSE 12 SP4 və Oracle 19C miqrasiyası, sınaqlar 40 gün
4 SAP BW bazisin yenilənməsi PROD Sazlamaların PROD sisteminə daşınması, AZ dili paketin tətbiqi, SUSE 12 SP4 və Oracle 19C miqrasiyası, pilot istismarı və dəstəklənməsi 30 gün
5 Büdcənin planlaşdırılmasının IP texnoloji həllin üzərisinə keçirilməsi DEV Büdcənin və aylıq limitlərin planlaşdırılmasının İP üzərinə yenidən yazılması və sınaqlar 30 gün
6 Büdcənin planlaşdırılmasının IP texnoloji həllin üzərisinə keçirilməsi QA Büdcənin və aylıq limitlərin planlaşdırılmasının İP üzərinə yenidən yazılması və sınaqlar 45 gün
7 Büdcənin planlaşdırılmasının IP texnoloji həllin üzərisinə keçirilməsi PROD Büdcənin və aylıq limitlərin planlaşdırılmasının İP üzərinə yenidən yazılması, pilot istismarı və dəstəklənməsi 35 gün
8 Mərkəzləşdirilmiş Elektron Hesabat Sistemi MS Windows IIS yenilənməsi, yeni büdcə təsnifatının əks etdirilməsi, yeni hesabatların və istifadə imkanların yaradılması, sınaq və dəstəklənmə 24 gün
9 Ani Ödəniş Sistemi Middleware Yenilənmiş SAP R3 sistemi ilə inteqrasiyanın aparılması 24 gün

ÜSL kod (kateqoriya) - 72265000-0 Proqram konfiqurasiya xidmətləri,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

05.02.2021 09:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

10.03.2021 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

18.03.2021 17:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

19.03.2021 11:00

İştirak haqqı: 300 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

S. Vurğun küç. 135, Bakı, AZ1022

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

60

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

30 (otuz) faiz qabaqcadan ödəmə, qalan 70 (yetmiş) faiz işlər təhvil verildikdən sonra

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Müvafiq arayış təqdim edilməli
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Müvafiq arayış təqdim edilməli
Nizamnamə
Notarial qaydada təsdiq olunmuş surəti təqdim edilməlidir
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Notarial qaydada təsdiq olunmuş surəti təqdim edilməlidir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Müvafiq arayış təqdim edilməli
Rekvizitlər
Arayış şəkilində təqdim edilməlidir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Müvafiq arayış təqdim edilməli
 
İxtisas göstəriciləri:
ADM505 - Database Administration Oracle I
Sertifikat
ADM325 - Software Logistics for AS ABAP
Sertifikat
SM100 - SAP Solution Manager Configuration for Operations
Sertifikat
ADM102 - Administration AS ABAP II
Sertifikat
ADM800 - Administration AS Java 7.3
Sertifikat
ADM100 - Administration AS ABAP I
Sertifikat
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 45 bal

Müqavilənin yerinə yetirilmə müddəti
20
Mümkün qədər qısa bir müddətdə
Təklif olunan texniki xidmət şərtləri
25
Layihənin ətraflı məzmunu və icra olunması planı
 

Qiymət təklifi:: 55 bal

Qiymət təklifi
55
İcraçı qeyd olunan mal, iş və xidmətləri Satınalan təşkilata Azərbaycan Respublikasının Maliyyə Nazirliyinin inzibati binasında təyin edilmiş yerə təhvil verməlidir. Təklif olunan mal, iş və xidmətlərin zəmanət müddəti malların təhvil-təslim aktı ilə Satınalan təşkilata təhvil verildiyi tarixdən hesablanmalıdır. Bütün mal, iş və xidmətlər tender üzrə satınalma müqaviləsi imzalandığı gündən ən geci 60 (altmış) təqvim günü ərzində təhvil verilməlidir. Tender təklifləri qiymətləndirərkən və müqayisə edərkən tenderin əsas şərtlər toplusunda müəyyənləşdirilən keyfiyyət tələblərinə cavab verən yerli mallar (işlər və xidmətlər) üzrə tender təklifləri xeyrinə xaricdən idxal olunan eyni malların təklif edilən qiymətinin 20 faizinə qədər həcmində güzəştli düzəliş tətbiq ediləcək.
Tender təklifinin təminatı
-
1 (bir) faiz
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
30 gün
Müqavilənin təminatı
-
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı gündən qüvvədə olma müddəti)
Təklifin təminatı: 60 bank günü (Tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 faizi məbləğində təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açılış tarixindən sonra)
Mehman Nəsibov
Sektor müdiri
4044786

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir