TENDER

04 Fevral

Dəftərxana mallarının satın alınması – TENDER

Təşkilatın adı: ƏDLİYYƏ NAZİRLİYİNİN PENTENSİAR XİDMƏTİ

Təşkilat VOEN: 1700246911

Təşkilatın ünvanı: nesimi rayonu Nizami 114

Tender predmeti: Dəftərxana mallarının satın alınması

Tenderin adi: Dəftərxana mallarının satın alınması

Dəftərxana mallarının satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar Ölçü vahidi
1 A4 formatlı kağız (80qr) A-klass . 6000 bağlama
2 A4 formatlı kağız (120qr) . 3000 bağlama
3 A4 formatlı kağız (160qr) . 4500 bağlama
4 A3 formatlı kağız . 500 bağlama
5 Skrepka . 350 qutu
6 Xətkeş . 250 ədəd
7 Faks kağızı . 450 ədəd
8 Zərf A4 . 4000 ədəd
9 Zərf A5 . 4000 ədəd
10 Qeyd kağızı . 220 qutu
11 Qayçı . 100 ədəd
12 Fayl . 700 bağlama
13 Stepler . 150 ədəd
14 Qovluq ipli . 1200 ədəd
15 Qovluq sancaqlı . 1200 ədəd
16 Nazik arxiv qovluğu (A4) . 450 ədəd
17 Qovluq arxiv enli (A4) mavi . 1800 ədəd
18 Karandaş . 500 ədəd
19 Pozan . 200 ədəd
20 Qələm (unibal gel impact 1.0mm qara) . 1000 ədəd
21 Qələm adi . 3000 ədəd
22 Kley . 400 ədəd
23 Kalkulyator "16 rəqəmli" . 70 ədəd
24 Gündəlik qeyd kitabçası . 300 ədəd
25 Orqanayzer . 40 dəst
26 Orqanayzer . 20 ədəd
27 Skrepka kiçik . 500 qutu
28 Ştrix . 300 ədəd
29 Qovluq rezinli . 500 ədəd
30 Qovluq fayllı . 500 ədəd
31 Qovluq dəri sənəd üçün . 50 ədəd
32 Rəf masaüstü . 150 ədəd
33 Jurnal Q-qalın "sərt qapaq" . 300 ədəd
34 Marker rəngli . 400 dəst
35 Qələm gel 0.5 mm . 2000 ədəd
36 Stepler böyük . 50 ədəd
37 Stepler iynəsi . 600 qutu
38 Stepler iynəsi N10 . 600 qutu
39 Stepler iri "200 vərəq tikən" . 20 ədəd
40 Karandaş yonan . 150 ədəd
41 Drakol . 100 ədəd
42 Fləşkart 16GB . 150 ədəd
43 Fləşkart 4GB . 200 ədəd
44 Stolüstü təqvim . 150 ədəd
45 Kağız kəsən A3 . 10 ədəd
46 Kağız kəsən A4 . 10 ədəd
47 Qələm gel 1.0mm . 1000 ədəd
48 Qeyd üçün rəngli yapışqan . 500 ədəd
49 Dəftərxana kitabı 96 vərəqli . 1000 ədəd
50 CD disk . 500 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 30199000-0 Kağız dəftərxana ləvazimatları və digər əşyalar

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

03.02.2021 17:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

25.02.2021 12:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

05.03.2021 12:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

09.03.2021 12:00

İştirak haqqı: 200 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri Nəsimi rayonu Nizami küçəsi 114

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

İlin sonuna qədər hissə-hissə

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Maliyyələşmə açıldığı halda, çatdırılmış hissənin

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Nizamnamə
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Rekvizitlər
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
 
İxtisas göstəriciləri:
Potensial imkanları barədə məlumatlar, şirkət barədə məlumatlar, işçilər, anbarı barədə məlumatları təqdim etməlidir.
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 30 bal

Müvafiq sahədə iş təcrübəsi:
15
• Son 2 ildə (2019-2020-ci illər) Dəftərxana mallarının təchizatı sahəsində cəzaçəkmə müəsissələri ilə il ərzində uğurla yerinə yetirilmiş və ya davam edən müqavilələrinin sayı 3 və daha çox olduqda - 15 bala qədər, az olduqda isə - 0 bal tətbiq olunur);
Maliyyə dövriyyəsi (təsdiqedici sənədlər təqdim edilməklə):
5
Satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün son bir ildəki maliyyə dövriyyəsi 1,000,000.00 (bir milyon) manat və ondan yuxarı – 5 bala qədər, az olduqda isə - 0 bal tətbiq olunur).
Potensial imkanları:
3
• Təcrübəli və müvafiq ixtisaslı işçi heyəti olduqda - 3 bala qədər, olmadıqda isə 0 bal tətbiq edilir.
Müvafiq sahədə iş təcrübəsi:
5
• Son 2 ildə (2019-2020-ci illər) dövlət satınalmaları yolu ilə Dəftərxana mallarının təchizatı sahəsində il ərzində uğurla yerinə yetirilmiş və ya davam edən müqavilələrinin sayı 7 və ya daha çox olduqda - 5 bala qədər, olmadıqda isə - 0 bal tətbiq olunur).
Potensial imkanları:
2
• Anbarı və istehsal sahəsi mövcud olduqda - 2 bala qədər; olmadıqda isə 0 bal tətbiq edilir.
 

Qiymət təklifi:: 70 bal

Qiymət təklifi
70
Qiymət təklifi hər məhdul üzrə bütün vergilər daxil olmaqla əlavə edilməlidir.
Müqavilənin təminatı
-
Müqavilənin 2 faizi həcmində müqavilənin təminatı tələb ediləcəkdir.
Tender təklifinin təminatı
-
Qiymət təklifinin ən azı 1 (bir) faizi həcmində olmalıdır.
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Təklifin qüvvədə olma müddəti ən azı 12 may 2021-ci il tarixə qədər olmalıdır.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı gündən qüvvədə olma müddəti)
Təklifin təminatı: 60 bank günü (Tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 faizi məbləğində təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açılış tarixindən sonra)
Turxan Nəcimbəyli
İnspektor
0124939623

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir