TENDER

04 Fevral

Pentensiar Xidmət tender elan edir

Təşkilatın adı: ƏDLİYYƏ NAZİRLİYİNİN PENTENSİAR XİDMƏTİ

Təşkilat VOEN: 1700246911

Təşkilatın ünvanı: nesimi rayonu Nizami 114

Tender predmeti: Təsərrüfat mallarının satın alınması

Tenderin adi: Təsərrüfat mallarının satın alınması

Təsərrüfat mallarının satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar Ölçü vahidi
1 İzolent . 300 ədəd
2 Tənzif . 2000 m
3 Döşəmə təmizləyici bezi (tolstuşka) . 1500 qutu
4 Tualet kağızı . 300 ədəd
5 Kağız dəsmalı havlu (4 ədədli) . 300 ədəd
6 Nəm solfetka . 300 ədəd
7 Salfetka (50 ədədli) . 300 ədəd
8 Zibil paketi (120L) 120*100*75 . 600 bağlama
9 Zibil paketi (35L) 50*60 . 500 bağlama
10 Zibil paketi (20L) 44*50 . 500 bağlama
11 MOP şvabra 40 sm . 20 ədəd
12 MOP şvabra təmizlik bezi 40 sm . 100 ədəd
13 Su şlanqı . 200 m
14 Su şlanqı . 200 m
15 Zibil vedrəsi 5L . 50 ədəd
16 Maye sabunu 20L . 1500 litr
17 Mebel yağı 300 qr . 1000 ədəd
18 Hava ətirləndirici . 1000 ədəd
19 Ərp təmizləyici 0.5 kq . 200 ədəd
20 Unitaz təmizləyici 0.5L . 500 ədəd
21 Xalça təmizləyici maye . 200 ədəd
22 Xlor ACE 1L . 300 ədəd
23 Maye sabunu kiçik . 300 ədəd
24 Spot lampa 100 vt (sarı) . 300 ədəd
25 Spot lampa 60 vt (sarı) . 300 ədəd
26 Lampa 60 vt . 200 ədəd
27 Eko lampa 20 vt sarı . 600 ədəd
28 Eko lampa 20 vt ağ . 300 ədəd
29 Eko lampa 15 vt sarı . 300 ədəd
30 Led panel (600k-650k) 120*20 . 300 ədəd
31 Led panel 24 vt (4100k) 22.5*6.5*22.5 . 300 ədəd
32 Led panel 24 vt drossel . 300 ədəd
33 Eko lampa 24 vt (2700k) sarı . 300 ədəd
34 Eko lampa 24 vt (6400k) ağ . 300 ədəd
35 Eko lampa 11 vt (6400k) ağ . 300 ədəd
36 Eko lampa 75 vt (6400k) ağ . 300 ədəd
37 Qabyuyan maye . 300 ədəd
38 Şnur lapşa . 200 m
39 Unitaz təmizləyici maye . 300 ədəd
40 Şüşətəmizləyici maye . 100 ədəd
41 Mikrofibralı təmizlik bezi (Polina) 40*0 . 100 qutu
42 Batareya 9V lonqlife . 50 ədəd
43 Batareya D lonqlife . 40 ədəd
44 Batareya AA ( dördlü) lonqlife . 100 qutu
45 Batareya AAA ( dördlü) lonqlife . 100 qutu
46 Qab qubkası (JAN 5-li) . 100 ədəd
47 Avtomat elektrik qoruyucu 25A . 50 ədəd
48 Avtomat elektrik qoruyucu 40A . 50 ədəd
49 Avtomat elektrik qoruyucu 63A . 2 ədəd
50 Rezin əlcək . 200 cüt
51 Elektrik uzadıcı 5 metr . 50 m
52 Skoç enli . 300 ədəd
53 Skoç nazik . 600 ədəd
54 Maska . 500 qutu

ÜSL kod (kateqoriya) - 30199000-0 Kağız dəftərxana ləvazimatları və digər əşyalar

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

03.02.2021 17:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

25.02.2021 12:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

05.03.2021 12:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

09.03.2021 12:00

İştirak haqqı: 150 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri Nəsimi rayonu Nizami küçəsi 114

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

İlin sonuna qədər hissə-hissə

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Maliyyələşmə açıldığı halda, çatdırılmış hissənin

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Rekvizitlər
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
Nizamnamə
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
 
İxtisas göstəriciləri:
Potensial imkanları barədə məlumatlar, şirkət barədə məlumatlar, işçilər, anbarı barədə məlumatları təqdim etməlidir.
Təqdim edilmədikdə kənarlaşdırılacaq.
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 30 bal

Müvafiq sahədə iş təcrübəsi:
5
• Son 2 ildə (2019-2020-ci illər) dövlət satınalmaları yolu ilə Təsərrüfat mallarının təchizatı sahəsində il ərzində uğurla yerinə yetirilmiş və ya davam edən müqavilələrinin sayı 7 və ya daha çox olduqda - 5 bala qədər, olmadıqda isə - 0 bal tətbiq olunur).
Müvafiq sahədə iş təcrübəsi:
15
• Son 2 ildə (2019-2020-ci illər) Təsərrüfat mallarının təchizatı sahəsində cəzaçəkmə müəsissələri ilə il ərzində uğurla yerinə yetirilmiş və ya davam edən müqavilələrinin sayı 3 və daha çox olduqda - 15 bala qədər, az olduqda isə - 0 bal tətbiq olunur);
Maliyyə dövriyyəsi (təsdiqedici sənədlər təqdim edilməklə):
5
Satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün son bir ildəki maliyyə dövriyyəsi 1,000,000.00 (bir milyon) manat və ondan yuxarı – 5 bala qədər, az olduqda isə - 0 bal tətbiq olunur).
Potensial imkanları:
3
• Təcrübəli və müvafiq ixtisaslı işçi heyəti olduqda - 3 bala qədər, olmadıqda isə 0 bal tətbiq edilir.
Potensial imkanları:
2
• Anbarı və istehsal sahəsi mövcud olduqda - 2 bala qədər; olmadıqda isə 0 bal tətbiq edilir.
 

Qiymət təklifi:: 70 bal

Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Təklifin qüvvədə olma müddəti ən azı 12 may 2021-ci il tarixə qədər olmalıdır.
Qiymət təklifi
70
Qiymət təklifi hər məhdul üzrə bütün vergilər daxil olmaqla əlavə edilməlidir.
Tender təklifinin təminatı
-
Qiymət təklifinin ən azı 1 (bir) faizi həcmində olmalıdır.
Müqavilənin təminatı
-
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı gündən qüvvədə olma müddəti)
Təklifin təminatı: 60 bank günü (Tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 faizi məbləğində təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açılış tarixindən sonra)
Turxan Nəcimbəyli
İnspektor
0124939623

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir