TENDER

04 Fevral

Azərgold tender elan edir

Təşkilatın adı: "AZERGOLD" QAPALI SƏHMDAR CƏMİYYƏTİ

Təşkilat VOEN: 1403467421

Təşkilatın ünvanı: Azərbaycan, Bakı - AZ1004, Mikayıl Müşfiq küç., 2H

Tender predmeti: Mədən sahəsində geoloji işlərin icrası üçün zəruri olan cihazların satın alınması

Tenderin adi: Mədən sahəsində geoloji işlərin icrası üçün zəruri olan cihazların satın alınması

Mədən sahəsində geoloji işlərin icrası üçün zəruri olan cihazların satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar Ölçü vahidi
1 GPS qəbuledici (resiver, adaptor, doldurucu blok, servis kabeli, iki ədəd batareyası, keys )   2 dəst
2 GPS idarəedici Kontroller (sahə kompyuteri) (kontroller, batareyası, çexol, servis kabeli, adaptoru, qütbə bərkidmək üçün kranşteyn, kontrollerin içində çöl ölçmələrini (survey) aparmaq üçün proqram təminatı (field software)   1 dəst
3 Xarici Radiomodem 35W (radio modem, antenna, antenna kabeli, servis kabeli, akkumulyator)   1 dəst
4 Xarici Radiomodem üçün Üçayağ   1 ədəd
5 GPS baza üçün Üçayağ   1 ədəd
6 Teleskopik karbon Çubuğu 2m (açılıb-bağlanan minimum 2 m uzunluğunda tarazlığı göstərən gəzici çubuq, kontrolleri gəzici çubuğa bərkidici, statik ölçmələri aparmaq üçün gəzici çubuğa əlavə edilə biləcək 2 ayaqlı ştativ)   1 ədəd
7 Ofis proqram təminatı (Çöldə əldə olunmuş xam müşahidə məlumatlarını RTK sisteminin RINEX məlumatlarını istifadə etməklə sonradan emal prosesini aparmağa imkan yaratmalıdır.)   1 ədəd
8 Daşına bilən rentgen difraktometr (XRD) • Rentgen flüorossent difraktometin (RFD) ayırdetmə qabiliyyəti - 0.25° 2θ FWHM az olmamalıdır • RFD-nin ölçmə diapazonu - 5°- (+55°) 2θ az olmamalıdır • Detektorun tipi 1024 × 256 pixels 2D Peltier cooled CCD parametrlərində olmalıdır. • Rentgen borusunun gücü 10Wt-dan az olmamalıdır • Məlumatların yaddaşda saxlanılması imkanına (yüksək möhkəmliyə malik sərt disk, yaddaş həcmi 240GB az olmamaqla) malik olmalıdır • Naqilsiz bağlantı (veb-brauzer vasitəsi ilə məsafədən idarə edilməsi, bağlantı standartı minimum 802.11b/g) imkanına malik olmalıdır • İstismar temperaturu -10 °C +35 °C-dən az olmamalıdır • Çəkisi 15 kq-dan çox olmamalıdır • Korpus – zərbəyə davamlı (IP67, MIL C-4150J) olmalıdır • Avtonom çalışma müddəti 4 saatdan az olmamalıdır • Batareyaların “hot-swap” dəyişdirilməsi imkanı olmalıdır   1 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

03.02.2021 16:30

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

25.02.2021 15:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

05.03.2021 15:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

09.03.2021 15:00

İştirak haqqı: 200 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Daşkəsən rayonu, Çovdar Filiz Emalı Sahəsi

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

60 (altmış) iş günü

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Müqavilə üzrə 30 faizədək avans ödənilə bilər. Müqavilənin ümumi məbləği/avans tələb olunduğu halda isə müqavilə üzrə qalıq məbləğ mallar tam təhvil verildikdən sonra ödəniləcək.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Mikro, kiçik və orta sahibkarlıq subyektlərinə aid olması ilə bağlı arayış
arayış müvafiq dövlət qurumundan alınmalıdır
Rekvizitlər
Bank rekvizitləri
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
arayış 2021-ci ilin fevral və ya mart aylarında verilmiş olmalıdır
Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması barədə arayış
arayış 2021-ci ilin fevral və ya mart aylarında verilmiş olmalıdır
Dövlət qeydiyyatı haqqında şəhadətnamə
vöen
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
arayış 2021-ci ilin fevral və ya mart aylarında verilmiş olmalıdır
Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə arayış
arayış 2021-ci ilin fevral və ya mart aylarında verilmiş olmalıdır
ƏŞT-nin “ƏLAVƏLƏR” bölməsində müəyyən edilmiş “İxtisas göstəriciləri üzrə Məlumat” Forması
həmin formada tələb olunan məlumatlar yazılmaqla və yardımçı sənədlər əlavə edilməklə
Nizamnamə
Nizamnamə
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
arayış 2021-ci ilin fevral və ya mart aylarında verilmiş olmalıdır və malgöndərənin öz öhdəliklərini yerinə yetirmək üçün potensial imkana malik olmasını təsdiq etməlidir
ƏŞT-nin “ƏLAVƏLƏR” bölməsində müəyyən edilmiş “Tender iştirakçısının komplekt anket Forması”
formada tələb olunan məlumatlar yazılmaqla
Dövlət Reyestrindən çıxarış
Dövlət Reyestrindən çıxarış
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
son hesabat ilinə aid mənfəət vergisinin bəyannaməsi
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 30 bal

Ödəniş şərti
30
Ödəniş şərti (№ 2) üzrə üzrə qiymətləndirmə İddiaçının tələb etdiyi avans məbləğindən asılı olaraq aşağıdakı kimi qiymətləndiriləcək: - 21 - 30 faiz avans = 0 bal - 11 - 20 faiz avans = 5 bal - 1 - 10 faiz avans = 15 bal - Avans tələb olunmur = 30 bal
 

Qiymət təklifi:: 70 bal

Müqavilənin təminatı
-
Müqavilənin məbləği 100 000 ABŞ dollarının manat ekvivalentindən çox olduğu təqdirdə İcraçı müqavilənin ümumi məbləğinin 2 % (iki faizini) təmin edən icra bank zəmanətini Sifarişçiyə təqdim edir.
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
30 bank günü
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin 1% həcmində təminat tələb olunur.
Qiymət təklifi
70
Malgöndərən malların/xidmətlərin qiymətinə daxil olmayan, Sifarişçi tərəfindən bu sənəddə malların/xidmətlərin qiymətinə daxil edilməsi zəruri hesab olunmayan, və satınalan təşkilatın ödəyəcəyi (ödəməli olduğu) bütün əlavə xərcləri ayrıca göstərilməlidir. Əgər əlavə xərclər bunun üçün nəzərdə tutulmuş ayrıca bölmədə (“Əlavə xərclər” bölməsində) göstərilmirsə bütün əlavə xərclərin malların/xidmətlərin qiymətinə daxil edildiyi qənaətinə gəlinir. Əgər malların/xidmətlərin qiymətinə daxil edilməyibsə malların çatdırılmasına dair bütün şərtlər və məbləğ, o cümlədən İNCOTERMS şərtləri “Çatdırılma” hissəsində ətraflı göstərilməlidir. Qiymətlərin hansı valyuta ilə hesablandığı cədvəldə göstərilməlidir.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı gündən qüvvədə olma müddəti)
Təklifin təminatı: 60 bank günü (Tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 faizi məbləğində təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açılış tarixindən sonra)
Aygül Tağıyeva
Təchizat üzrə Baş mütəxəssis
012-505-02-02

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir