TENDER

04 Fevral

Nazirlik tender elan edir

Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ EKOLOGİYA VƏ TƏBİİ SƏRVƏTLƏR NAZİRLİYİ

Təşkilat VOEN: 1300032591

Təşkilatın ünvanı: AZ1073, Bakı şəhəri Kazım Kazımzadə küçəsi 100A

Tender predmeti: Toner, kartric və ofis avadanlıqlarının digər ehtiyat hissələri və kompüter avadanlıqlarına servis xidmətinin satın alınması

Tenderin adi: Toner, kartric və ofis avadanlıqlarının digər ehtiyat hissələri və kompüter avadanlıqlarına servis xidmətinin satın alınması

Toner, kartric və ofis avadanlıqlarının digər ehtiyat hissələri və kompüter avadanlıqlarına servis xidmətinin satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar Ölçü vahidi
1 Toner canon HP1200, 1018, Е16, 35А, 85А - 80 ədəd
2 Toner HP 17A, 30A - 200 ədəd
3 Baraban HP 17A, 30A - 100 ədəd
4 Baraban canon HP1200, 1018, Е16, 35А, 85А - 60 ədəd
5 Rezin valı canon HP1200, 1018, Е16, 35А, 85А - 50 ədəd
6 Maqnit valı canon HP1200, 1018, Е16, 35А, 85А - 100 ədəd
7 Toner canon 2318 - 6 ədəd
8 Baraban canon 2318 - 5 ədəd
9 Rakel canon 2318 - 5 ədəd
10 Termoplyonka canon HP1200, 1018, Е16, 35А, 85А - 15 ədəd
11 Rakel canon HP1200, 1018, Е16, 35А, 85А - 15 ədəd
12 Access point (2-3 antenalı) - 2 ədəd
13 Kartric HP320, 321, 322, 323 (qara+rəngli) - 4 ədəd
14 Toner HP320, 321, 322, 323 (qara+rəngli) - 30 ədəd
15 Qulaqlıqlar (uzun mikrofonlu) - 10 ədəd
16 Kartric HP111 plotter qara - 1 ədəd
17 Kartric HP111 plotter rəngli - 3 ədəd
18 Kompüter avadanlıqlarına servis xidməti, 135 kompüter üçün - 10 ay

ÜSL kod (kateqoriya) - 50312000-5 Kompüter texnikasına texniki xidmət və təmir,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

04.02.2021 09:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

24.02.2021 10:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

04.03.2021 17:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

05.03.2021 10:00

İştirak haqqı: 30 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

2021-ci il

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

15 gün müddətində, köçürmə yolu ilə

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Kommersiya qurumunun Dövlət reyestrindən çıxarışı
Sənədin notarial qaydada təsdiqinin skan edilmiş surətinin yerləşdirilməsi zəruridir.
Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış
Sənədin orijinalının skan edilmiş surətinin yerləşdirilməsi zəruridir.
Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə təsdiqedici sənəd
Sənədin orijinalının skan edilmiş surətinin yerləşdirilməsi zəruridir.
İddiaçının mikro, kiçik və orta sahibkarlıq subyektinə aid edilməsi barədə müvafiq dövlət statistika orqanından arayış
Sənədin orijinalının skan edilmiş surətinin yerləşdirilməsi zəruridir.
İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Sənədin orijinalının skan edilmiş surətinin yerləşdirilməsi zəruridir.
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə (Dövlət qeydiyyatı haqqında şəhadətnamə)
Sənədin notarial qaydada təsdiqinin skan edilmiş surətinin yerləşdirilməsi zəruridir.
Nizamnamə
Sənədin notarial qaydada təsdiqinin skan edilmiş surətinin yerləşdirilməsi zəruridir.
Bank rekvizitləri
İddiaçının bankı tərəfindən imzalanmış və möhürlənmiş şəkildə olması zəruridir.
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış
Sənədin orijinalının skan edilmiş surətinin yerləşdirilməsi zəruridir.
 
İxtisas göstəriciləri:
İddiaçının veb-saytının mövcudluğu
İddiaçının veb-saytının mövcudluğu barədə məlumat təqdim edilməlidir.
İddiaçıların son üç ildə üzərinə götürdüyü öhdəlikləri yerinə yetirmədiyinə görə məhkəmə araşdırmalarına cəlb olunub-olunmaması
Sənədin orijinalının skan edilmiş surətinin yerləşdirilməsi zəruridir.
İddiaçının analoji işlərdə təcrübəsi (son üç ildə analoji alqı-satqılarda yerinə yetirdiyi müqavilələrin dəyəri)
İddiaçının təsdiqedici rəsmi sənədlərinin orijinalının skan edilmiş surətinin yerləşdirilməsi zəruridir.
İddiaçının kadr imkanları
İddiaçının təsdiqedici rəsmi sənədlərinin orijinalının skan edilmiş surətinin yerləşdirilməsi zəruridir.
İddiaçının maddi-texniki imkanları
İddiaçının təsdiqedici rəsmi sənədlərinin orijinalının skan edilmiş surətinin yerləşdirilməsi zəruridir.
İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Sənədin orijinalının skan edilmiş surətinin yerləşdirilməsi zəruridir.
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 10 bal

İddiaçının təcrübəsi
1
İddiaçının son üç ildə analoji işlərdə yerinə yetirdiyi müqavilələrin dəyəri
İddiaçının maddi-texniki imkanları
1
İddiaçının müvafiq işlərin yerinə yetirilməsi üçün maddi-texniki imkanları
Maliyyə vəziyyəti
1
İddiaçının son bir ildə orta hesabla maliyyə dövriyyəsi
Texniki meyarlar
5
Malların (işlərin və xidmətlərin) texniki parametrlərinin və xüsusiyyətlərinin tenderin əsas şərtlər toplusunda göstərilən tələblərə uyğunluğu
İddiaçının veb-saytının mövcudluğu
1
İddiaçının veb-saytı barədə məlumat
Kadr imkanları
1
Yerinə yetiriləcək işlərə cəlb olunmuş mütəxəssislərin anoloji işlər üzrə təcrübəsi
İddiaçının məhkəmə araşdırmalarına cəlb olunması
-
İddiaçının son üç ildə üzərinə götürdüyü öhdəlikləri yerinə yetirmədiyinə görə məhkəməyə cəlb olunması və araşdırma işlərinin sayı
 

Qiymət təklifi:: 90 bal

Qiymət təklifi
90
Tender təklifində və qiymət cədvəlində malların (işlərin və xidmətlərin) vahidinin qiyməti və ümumi qiyməti göstərilməlidir. Qiymət cədvəlində göstərilən qiymətlər, bütün xərclər, o cümlədən nəqliyyat, vergi, rüsum, çatdırılma, doldurulma və digər xərclər nəzərə alınmaqla əsas şərtlər toplusunda göstərilən malların (işlərin və xidmətlərin) bütün həcmini əhatə etməklə təqdim edilməlidir. İddiaçı tərəfindən təqdim olunan təklif satınalan təşkilat tərəfindən bütün bu xərclər daxil olmaqla başa düşüləcək və qiymətləndirmə buna uyğun aparılacaqdır. Tender təklifində və qiymət cədvəlində təklif olunan mallar (işlər və xidmətlər) tenderin əsas şərtlər toplusunda tələb olunan texniki xüsusiyyətlərə və parametrlərə uyğun olmalıdır.
Müqavilənin təminatı
-
 
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi təklif zərfləri açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü müddətində qüvvədə olmalıdır.
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin ümumi dəyərinin 1%-i həcmində bank təminatı təqdim edilməlidir. Tender təklifinin bank təminatının qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox olmalıdır.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı gündən qüvvədə olma müddəti)
Təklifin təminatı: 60 bank günü (Tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 faizi məbləğində təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açılış tarixindən sonra)
Tural Gülüşov
məsləhətçi
(012) 538 12 94, (012) 539 18 10

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir