VAKANSİYA

14 Aprel

Müştəri təcrübəsinin idarəedilməsi üzrə şöbə müdiri - VAKANSİYA

"Aztelekom" İstehsalat Birliyi Müştəri təcrübəsinin idarəedilməsi üzrə şöbə müdiri vəzifəsinə vakansiya elan edir.

Fins.az şirkətin vakansiya üzrə tələb və iş şəraitini təqdim edir.

Təsvir:

  •  Marketinq idarəedilməsi prosesinin və ona aid olan bütün sənədlərin yaradılması, daim təkmilləşdirilməsi.
  • Marketinq strategiyasının yaradılması, məhsul və xidmətlərin reklam işlərinin təşkili və onların təbliğ edilməsi.
  • Şöbəyə aid sənədləşmənin qanunvericiliyinə əsasən və yeniliklər nəzarə almaqla aparılmasına nəzarət edilməsi.
  • Tabeçiliyində olan işçilərə rəhbərlik edilməsi, onların arasında iş yükünün səmərəli paylaşdırılması.
  • Kontentin yaradılmasına, tədbirlərin təşkilinə, reklam işlərinə, kampaniyaların yaradılmasına, kopiraytinq və fəaliyyətin təhlilinə nəzarət edilməsi və zəruri hallarda iştirak etmək.
  • Departamentin digər struktur bölmələri ilə şöbə fəaliyyətinin koordinasiya edilməsi, onların qarşılıqlı əlaqəsinin təmin edilməsi.                   
  • Şöbəsinin fəaliyyəti ilə bağlı aylıq, rüblük, yarımillik və illik işin təhlil edilməsi və müəyyən olunmuş qaydada birbaşa rəhbərinə hesabat təqdim edilməsi.
  • Müştəri təcrübəsinin tam sahiblənilməsi və idarə edilməsi.
  • Ən son marketinq tendensiyaları və texnologiyalarından xəbərdar olmaq və texniki imkanlar çərçivəsində şirkət xidmətlərində tətbiq etmək.
  • Bazarda brendin tanınması və müsbət fikrin formalaşması üçün layihələrin hazırlanmasının idarə edilməsi (Rəqəmsal və ənənəvi kanallar üzrə marketinq kampaniyalarına nəzarət edilməsi və optimallaşdırılması).
  • Gəlir, Müştəri Təcrübəsi və Şirkət brendindən birbaşa cavabdehlik daşımaq.
  • Telekommunikasiya sahəsi üzrə məhsul və xidmətlərin yaradılmasının idarə edilməsi və bazara təqdim edilməsində cavabdeh olmaq.
  • Marketinq kampaniyaların effektivliyinin təhlili və nəticələrlə bağlı məlumatın əlaqəli departamentlərlə paylaşılması.
  • "Time to Market” strategiyasından cavabdeh olmaq və davamlı təkmilləşdirmək.
  • Səlahiyyətləri çərçivəsində tabeçiliyində olan sektorların işinə nəzarət etmək, göstərişlər vermək və onlardan dəqiq icra olunmasını tələb etmək.

Tələblər:

  • Biznes, Marketinq, Kommersiya sahələrindən biri üzrə ali təhsil (MBA və ya Marketinq üzrə magistr təhsilinə üstünlük veriləcək)
  • Marketing sahəsi üzrə minimum 4 il iş təcrübəsi (B2C və B2B xidmət məhsulları istiqamətində) 2 il rəhbər təcrübəsi olmalıdır.
  • Biznesə sahib çıxma və biznes problemlərinin həllini fəal şəkildə tapmaq bacarığı
  • Müxtəlif səviyyələrdə maraqlı tərəflərlə qarşılıqlı əlaqə qurmaq bacarığı ilə güclü ünsiyyət və danışıqlar aparmaq bacarığı
  • Müştərinin uğurunu, saxlanmasını və böyüməsini təmin etmək bacarığı
  • Qərar qəbulu üçün CRM alətlərindən və məlumatların təhlilindən istifadə təcrübəsi olan analitik düşüncə tərzi
  • Bazarda olan tələbatı təhlil etmə bacarığı
  •  Kreativ və yeni texnologiyalara dair qabaqcıl təcrübələrinin tədqiqatının aparılması bacarığı
  • Biznes və maliyyə üzrə anlayışı olmalıdır
  • Müxtəlif növ hesabatları fərqli formatlarda təqdim etmə bacarığı
  • Məlumata əsaslanan analitik düşüncə tərzinə sahib olmaq
  • Rəhbərlik qarşısında məlumatı effektiv şəkildə təqdim etmə bacarığı
  • Azərbaycan dili və ingilis dillərini sərbəst bilməlidir (rus dili bilməsi arzu olunandır)
  • MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook) proqramları üzrə biliklər
  • “Multitasking” və təzyiq altında nəticələri təqdim etmək bacarığı

Müraciət üçün LİNKƏ daxil olun.