TENDER

09 Fevral

Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyi tender elan edir

Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ MALİYYƏ NAZİRLİYİNİN DÖVLƏT XƏZİNƏDARLIĞI AGENTLİYİ

Təşkilat VOEN: 1401555071

Təşkilatın ünvanı:

Tender predmeti: Məlumat mərkəzində yerləşən avadanlığın dəstəklənmə müddətinin uzadılması, ehtiyat surətlərin saxlanılması və bərpası üçün aidiyyatı avadanlıq, proqram təminatının satınalınması

Tenderin adi: Məlumat mərkəzində yerləşən avadanlığın dəstəklənmə müddətinin uzadılması, ehtiyat surətlərin saxlanılması və bərpası üçün aidiyyatı avadanlıq, proqram təminatının satınalınması

Məlumat mərkəzində yerləşən avadanlığın dəstəklənmə müddətinin uzadılması, ehtiyat surətlərin saxlanılması və bərpası üçün aidiyyatı avadanlıq, proqram təminatının satınalınması

Başlıq Açıqlama Miqdar Ölçü vahidi
1 Təminat müddətinin üzadılması Mövcud avadanlığın müvafiq xidmət razılaşmasına uyğun olaraq təminat müddətinin uzadılması 1 ədəd
2 Təminat müddətinin üzadılması Mövcud avadanlığın müvafiq xidmət razılaşmasına uyğun olaraq təminat müddətinin uzadılması 1 ədəd
3 Təminat müddətinin üzadılması Mövcud avadanlığın müvafiq xidmət razılaşmasına uyğun olaraq təminat müddətinin uzadılması 1 ədəd
4 Təminat müddətinin üzadılması Mövcud avadanlığın müvafiq xidmət razılaşmasına uyğun olaraq təminat müddətinin uzadılması 1 ədəd
5 Yeni "firewall" alınması Təhlükəsizliyi təmin edən avadanlığın alınması 1 ədəd
6 Backup və replikasiya həlli Virtual maşınların backup və replikasiya həlli 100 ədəd
7 Saxlanc qurğusu Məlumatların saxlanması və bərpası avadanlığı 2 ədəd
8 Əməliyyat sistemi SAP sistemlərin istismarı üçün yazılmış xüsusi təyinatlı əməliyyat sistemi 2 ədəd
9 RACK Serverlərin saxlanılması üçün RACK 1 ədəd
10 PDU Elektrik paylayıcı 2 ədəd
11 RACK UPS Fasiləsiz güc mənbəyi 1 ədəd
12 UPS fasiləsiz güc mənbəyi 400 ədəd
13 Çatdırılma və quraşdırılma işləri Mal, iş və xidmətlərin çatdırılması və quraşdırılması 1 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

09.02.2021 09:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

17.03.2021 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

01.04.2021 17:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

02.04.2021 11:00

İştirak haqqı: 500 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

S. Vurğun küçəsi 135, Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyi

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

60

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

30% qabaqcadan ödəniş, qalan 70% mal, iş və xidmətlər təhvil verildikdən sonra

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Notarial qaydada təsdiq olunmuş surəti təqdim edilməlidir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Müvafiq arayış təqdim edilməli
Nizamnamə
Notarial qaydada təsdiq olunmuş surəti təqdim edilməlidir
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Müvafiq arayış təqdim edilməli
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Müvafiq arayış təqdim edilməli
Rekvizitlər
Müvafiq arayış təqdim edilməli
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Müvafiq arayış təqdim edilməli
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 50 bal

Malların texniki xüsusiyyəti
25
Təqdim olunan mal, iş və xidmətlərin texniki göstəricilərinin yüksək olması
Təklif olunan texniki xidmət şərtləri
15
Təklif olunan mal, iş və xidmətlərin tələb olunan şərtlərə cavab verməsi
Müqavilənin yerinə yetirilmə müddəti
10
Mümkün qədər qısa bir müddətdə. Ən qısa icra müddəti təqdim edən şirkət ən yüksək balla qiymətləndirilir
 

Qiymət təklifi:: 50 bal

Müqavilənin təminatı
-
 
Qiymət təklifi
50
İcraçı qeyd olunan mal, iş və xidmətləri Satınalan təşkilata Azərbaycan Respublikasının Maliyyə Nazirliyinin inzibati binasında təyin edilmiş yerə təhvil verməlidir. Təklif olunan mal, iş və xidmətlərin zəmanət müddəti malların təhvil-təslim aktı ilə Satınalan təşkilata təhvil verildiyi tarixdən hesablanmalıdır. Bütün mal, iş və xidmətlər tender üzrə satınalma müqaviləsi imzalandığı gündən ən geci 60 (altmış) təqvim günü ərzində təhvil verilməlidir. Tender təklifləri qiymətləndirərkən və müqayisə edərkən tenderin əsas şərtlər toplusunda müəyyənləşdirilən keyfiyyət tələblərinə cavab verən yerli mallar (işlər və xidmətlər) üzrə tender təklifləri xeyrinə xaricdən idxal olunan eyni malların təklif edilən qiymətinin 20 faizinə qədər həcmində güzəştli düzəliş tətbiq ediləcək.
Tender təklifinin təminatı
-
1 (bir) faiz
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
30 bank günü qüvvədə qalmalıdır

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı gündən qüvvədə olma müddəti)
Təklifin təminatı: 60 bank günü (Tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 faizi məbləğində təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açılış tarixindən sonra)
Nazim Qasımzadə
Şöbə rəisi
4044726

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir