Alimlər şəkərdən tam imtinanın mənfi nəticələrini müəyyən ediblər

Alimlər şəkərdən tam imtinanın mənfi nəticələrini müəyyən ediblər

DÜNYA
237

Fins.az - Alimlər müəyyən ediblər ki, şəkərin qidalanmadan tamamilə çıxarılması bağırsaq sağlamlığına və maddələr mübadiləsinə mənfi təsir göstərə, həmçinin qanda qlükoza səviyyəsinin tənzimlənməsini poza bilər.

Tədqiqat Dasman Diabetes Institute alimləri tərəfindən aparılıb.

Araşdırma çərçivəsində siçanlar yağ tərkibi azaldılmış və saxaroza olmayan qida ilə qidalandırılıb. Nəticələr nəzarət qrupu ilə müqayisə olunub.

Mütəxəssislər bildirirlər ki, şəkərin həddindən artıq istifadəsi zərərli olsa da, onun qidadan tam çıxarılmasının da orqanizm üçün arzuolunmaz nəticələri ola bilər.

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Yüklənir...
Xəbər lenti
Yüklənir...
Alimlər şəkərdən tam imtinanın mənfi nəticələrini müəyyən ediblər — Fins.az — Fins.az