"Kapital Bank" ASC, Satınalma şöbəsində aparıcı mütəxəssis vəzifəsinə vakansiya elan edir.
Fins.az şirkətin vakansiya üzrə tələb və iş şəraitini təqdim edir:
Vəzifə öhdəlikləri:
- Bankın ehtiyacları üçün zəruri olan malların, işlərin (xidmətlərin) satın alınması ilə bağlı sorğuların keçirilməsi;
- Satınalma prosesi ilə bağlı yazışmaların, danışıqların aparılması;
- Tədarükçü şirkətlərdən qiymət təkliflərinin alınması, təkliflərin müqayisəli təhlilinin aparılması və optimal təklifin rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- İlkin sənədlərin ekspertizasının aparılması;
- Satınalmalar haqqında hesabatların hazırlanması;
- Müqavilələr üzrə danışıqların aparılması;
- Tender və Kotirovka protokollarının hazırlanması;
- Sənədlərin qeydiyyatı və arxivləşdirmə işinin aparılması.
- Alış sifarişlərini, müqavilələri, düzəlişləri hazırlamaq, gündəlik sənədləşmə işlərini həyata keçirilməsi və s;
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Sahə üzrə ən azı 1 ilə qədər iş təcrübəsi;
- Yüksək səviyyədə ingilis dili biliyi;
- Yaxşı səviyyədə microsoft ofis proqramı bilikləri;
- Satınalma sənədlər toplusunun hazırlanma qaydalarını bilmək;
- Ünsiyyətqurma və analitik düşünmə bacarığı;
- Komandada işləmək bacarığı.
CV-nizi linkə daxil olaraq göndərə bilərsiniz.
Zemfira Ms
Fins.az