"AccessBank" QSC, Korporativ katib vəzifəsinə vakansiya elan edir.
Fins.az şirkətin vakansiya üzrə tələb və iş şəraitini təqdim edir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- İdarə Heyətinin iclasları üçün gündəliklərin və materialların hazırlanması;
- İclas protokollarının yazılması və qərarların icrasına nəzarət;
- Məktub və memorandumların hazırlanması, qeydiyyatı və aidiyyəti üzrə yönləndirilməsi;
- İdarə Heyəti ilə departamentlər və filiallar arasında əlaqələndirici funksiyanın icrası;
- İşgüzar yazışmaların idarə olunması və lazımi şəxslərə çatdırılması;
- İdarə Heyətinin üzvləri və qonaqlar üçün səfər və yerləşdirmənin təşkili;
- İdarə Heyətinin verdiyi digər bütün tapşırıqların yerinə yetirilməsi.
Tələblər:
- Ali təhsil (menecment, idarəetmə, biznes və ya əlaqəli sahələrdə üstünlük verilir).
- Katiblik və ya şəxsi köməkçi (PA) rolunda 2-3 il iş təcrübəsi.
- Azərbaycan, Rus və İngilis dillərini yaxşı bilmək (şifahi və yazılı).
- Məxfi məlumatlarla işləmə bacarığı.
- Stressə davamlılıq və çoxsaylı tapşırıqları idarə etmək bacarığı.
CV-nizi linkə daxil olaraq göndərə bilərsiniz.
Zemfira Ms
Fins.az