VAKANSİYA

09 Dekabr

Korporativ satış meneceri - VAKANSİYA

"AzInTelecom” MMC, Kommersiya/ Satış şöbəsinə Korporativ satış meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.

Fins.az şirkətin vakansiya üzrə tələb və iş şəraitini təqdim edir:

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Rəqabətli satış strategiyalarını inkişaf etdirərək və tətbiq edərək rüblük və illik satış hədəflərini əldə etmək və ya aşmaq;
  • Əsas hesablar, müştərilər və tərəfdaşlarla güclü əlaqələr qurmaq və saxlamaq, uzunmüddətli uğuru təşviq etmək;
  • Müştəri ehtiyaclarını, tələblərini başa düşmək və şirkətin təklifləri ilə uyğunlaşdırmaq;
  • Satış fəaliyyəti və satış borusundakı irəliləyişlərlə bağlı hesabatlar hazırlamaq, bu məlumatları rəhbərliklə paylaşmaq;
  • Sənaye trendləri və rəqabət fəaliyyətlərini izləmək, satış strategiyalarını buna uyğun tənzimləmək;
  • Müştəri ehtiyaclarına və mövcud resurslara əsaslanaraq məhsul və ya xidmətlər üçün qiymət strategiyaları təyin etmək;
  • Müştərilər və təchizatçılarla müqavilələr və qiymət razılaşmaları aparmaq;
  • Ticarət sərgilərində, konfranslarda və digər tədbirlərdə iştirak etmək, şirkəti təmsil etmək və əlaqələr qurmaq;
  • Satış komandasının (fermer) performansını idarə etmək, onlara təsirli satış texnikaları barədə məsləhətlər vermək və performanslarını artırmaq üçün geribildirim təqdim etmək;
  • Mövcud və yeni məhsul və ya xidmətlər vasitəsilə satışları artırmaq üçün fürsətlər müəyyən etmək, mövcud məhsullar üçün bazarı araşdırmaq və ya yeni məhsul fürsətləri tapmaq;
  • Şirkət rəhbərləri ilə satış məqsədləri və bu məqsədlərə çatma irəliləyişi barədə ünsiyyət qurmaq;
  • Mövcud müştərilərlə əlaqələri saxlamaq, onlara maraqlana biləcəkləri yeni məhsul və ya xidmətlər haqqında məlumat vermək;
  • Satış hesabatlarını nəzərdən keçirmək, satış prosesində dəyişikliklər etmək lazım olub-olmadığını müəyyənləşdirmək;
  • Məhsul və ya xidmətin qiymətini və hədəf bazarının onu ödəmə qabiliyyətini nəzərə alaraq potensial satış həcmini qiymətləndirmək;
  • Şirkətin digər şöbələri ilə koordinasiya edərək satış prosesinin hər bir mərhələsinin problemsiz keçməsini təmin etmək;
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların vaxtında yerinə yetirmək.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Ali təhsil;
  • Satış sahəsi üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi;
  • IT, Cloud və əlaqəli məhsullar haqqında bilik/satış təcrübəsi;
  • CRM proqram təminatı ilə işləmə təcrübəsi;
  • Microsoft Office proqramları ilə sərbəst işləmə bacarığı;
  • Azərbaycan dili - səlis; rus dili - sərbəst;  ingilis dili- yaxşı (üstünlük);
  • Dinamik, aktiv və nəticə yönümlü satış nümayəndəsi;
  • Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı;
  • Satış etmək, danışıqlar aparmaq, müştəri bazası toplamaq bacarığı;
  • Komanda ilə işləmə bacarığı.

CV-ni müraciət etdiyiniz vəzifənin adını məktubun mövzu xanasında qeyd etməklə [email protected] ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

Zemfira Ms
Fins.az