"Bank of Baku" şirkəti, Məlumat mərkəzi şöbəsinin müdiri vəzifəsinə vakansiya elan edir.
Fins.az şirkətin vakansiya üzrə tələb və iş şəraitini təqdim edir:
Vəzifə öhdəlikləri:
- Gündəlik iş prossesində şöbəyə daxil olan şikayət və təklifləri dərhal rəhbərliyə ötürür;
- İşçilərin gündəlik işlərininin təqib və nəzarəti ilə məşğul olur;
- İşçilərin müvafiq bölmələr üzrə protokolda nəzərdə tutulan qaydada xidmət səviyyəsini monitorinq edir;
- Şöbənin işi ilə bağlı aylıq və illik hesabatları hazırlayır;
- Gündəlik iş prossesi ilə bağlı işçilərə məlumat və tapşırıq verir;
- Şöbənin işi ilə bağlı cavablandırılması vacib olan bankdaxili və bankxarici müraciətləri cavablandırır;
- Şöbənin işi ilə bağlı və ya kənar (müştərilərin şikayət və təkliflərdən irəli gələn) məsələlərlə əlaqədar təkliflər verir;
- Sahə rəhbərinin və departament direktorunun tapşırıqlarını, həmçinin onların təsdiqi ilə digər mənbədən yönlənən işləri icra edir.
Tələblər:
- Təhsil - Ali;
- İş təcrübəsi - minimum 5 il (sahə üzrə);
- Dil biliyi - Azərbaycan dili - yüksək, Rus dili - yüksək;
- MS Office –yüksək.
Qeyd olunan linkə daxil olaraq qeydiyyatdan keçib, müraciət edə bilərsiniz.
Zemfira Ms
Fins.az