"Bank Respublika" ASC, Bank sisteminin idarəedilməsi şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsinə vakansiya elan edir.
Fins.az şirkətin vakansiya üzrə tələb və iş şəraitini təqdim edir:
Vəzifə öhdəlikləri:
- Bank sistemlərinin keyfiyyətinə nəzarət edilməsi;
- Problemlərin aşkarlanmasında, analizində və həll olunmasında dəstək olunması;
- Xarici və daxili işçi qrupları ilə ünsiyyətin aparılması;
- Bank əməliyyat sisteminin gün bağlanma əməliyyatlarına nəzarət edilməsi;
- Maillərə nəzarət etmək və cavablandırmaq;
- Jira və Zoho sistemində adlarına qeyd olunmuş tasklara nəzarət və həll olunması.
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Müvafiq sahə üzrə 1 il iş təcrübəsi;
- Bank məhsulları haqqında biliklər;
- Verilənlər bazasının (SQL) sorğulanması üzrə biliklər;
- Core Bank” sistemində işləmək bacarığı olan namizədlərə üstünlük verilir;
- Yeni məlumatları tez anlamaq, analiz və tətbiq etmək bacarığı;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla); Rus dili və İngilis dili arzuolunandır;
- Yeni bilik və bacarıqları özündə inkişaf etdirmək həvəsi;
- Komandanın bir üzvü olmaq üçün yeni iş mühiti və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacarığı.
CV-nizi linkə daxil olaraq göndərə bilərsiniz.
Zemfira Ms
Fins.az