"Kapital Bank", Əmək münasibətlərinin idarə edilməsi şöbəsinin meneceri vəzifəsinə vakansiya elan edir.
Fins.az şirkətin vakansiya üzrə tələb və iş şəraitini təqdim edir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Proqram təminatının implementasiyasının təmin edilməsi;
- Mövcud proseslərin analiz edilməsi və optimallaşdırılması ilə bağlı zəruri işlərin görülməsi;
- Şöbəyə daxil olan sorğuların analiz edilməsi və bundan irəli gələn digital həllərin təmin edilməsi;
- Müştəri ehtiyaclarına uyğun proseslərin digitallaşdırılması və təkmilləşdirilməsinin təmin edilməsi;
- Proseslərin avtomatlaşdırılması və optimallaşdırılması zamanı risklərin müəyyən edilməsi, bu risklərin idarə edilməsi üzrə tədbirlərin həyata keçirilməsi;
- Qayda, prosedur, vəzifə təlimatı və digər əlaqəli sənədlərin hazırlanması;
- Avtomatlaşdırılmış proseslər üzrə yoxlama mexanizmlərinin qurulması və tətbiq edilməsi;
- Hesabatların hazırlanması, mütəmadi tələb olunan hesabatların vizuallaşdırma alətləri ilə vizuallaşdırılması;
- Strukturlar üzrə illik ştat planının hazırlanması, yeni sorğuların analizi və rəyin verilməsi.
Tələb olunan bacarıq və təcrübə:
- Ali təhsil;
- Azərbaycan dili mükəmməl, İngilis dilini əla səviyyədə. Rus dili biliyi üstünlükdür;
- İnsan resursları, Əmək münasibətlərinin idarə edilməsi sahələri üzrə minimum 3 il iş təcrübə;
- İnsan resursları üzrə proqram təminatının implementasiyası (SAP), proseslərin avtomatlaşdırılması üzrə təcrübə;
- Əmək Məcəlləsini mükəmməl bilmək;
- Data və vizuallaşdırma alətləri (Power BI, Tableau və s.) ilə işləməyi bacarığı;
- Ünsiyyət qurmaq, komandada işləmək və yüksək icraçılıq bacarığı;
- Təşəbbüskarlıq, çeviklik, diqqətlilik kimi xarakterik xüsusiyyətlər.
İşə qəbul prosesi:
- CV yoxlanışı
- Müsahibə
Namizədlər üçün sosial media bağlantıları:
//hr.kapitalbank.az/vacancy/detail?vacancyId=3063
Zemfira Ms
Fins.az