"Azercell Telekom" MMC, Maliyyə Departamentinin mühasib vəzifəsinə vakansiya elan edir.
Fins.az şirkətin vakansiya üzrə tələb və iş şəraitini təqdim edir.
Vəzifə öhdəlikləri:
1. RBS (Radio Bazası Stansiyası) əməliyyat xərclərinin uçotunun təmin edilməsi
- RBS əməliyyatlarına aid olan əməliyyat xərclərinin, o cümlədən enerji istehlakı, texniki xidmət və digər ümumi xərclərin düzgün qeydə alınmasını və təsnifatını təmin etmək.
- RBS xərclərinin müvafiq fakturalar və qəbzlərlə uyğunluğunu təmin edərək maliyyə siyasətləri və uçot standartlarına riayət etmək.
- RBS əməliyyatlarına aid olan ətraflı xərc məlumatlarının düzgün bölüşdürülməsi və hesabat verilməsi üçün əməliyyat və texniki qruplarla əməkdaşlıq etmək.
2. RBS icarə əməliyyatlarının təmin edilməsi və nəzarət edilməsi
- Aylıq icarə ödənişləri, icarə tənzimləmələri və müqavilə yeniləmələri daxil olmaqla, RBS icarə müqavilələrinə aid olan mühasibat əməliyyatlarını idarə etmək və nəzarət etmək.
- Aktivi, öhdəlikləri və xərcləri əhatə edən icarə uçotu üçün IFRS/GAAP standartlarına uyğunluğu təmin etmək.
- Maliyyə hesabatlarının dəqiq və vaxtında verilməsi və gələcək icarə öhdəlikləri üçün büdcə tərtibinə kömək etmək məqsədilə icarə müqavilələrini mütəmadi olaraq nəzərdən keçirmək.
3. Təchizatçılarla uzlaşma aktlarının hazırlanması
- Əsas təchizatçılarla ətraflı uzlaşma aktlarının hazırlanmasını və icrasını idarə etmək, bütün əməliyyatların fakturalar, ödənişlər və satınalma sifarişləri ilə dəqiq uyğunlaşdırılmasını təmin etmək.
- Təchizatçılar və daxili satınalma və ya maliyyə komandaları ilə sıx əməkdaşlıq edərək, maliyyə qeydlərindəki hər hansı uyğunsuzluqları və ya fərqləri həll etmək.
- Təchizatçı əlaqələrinin sağlam saxlanılması məqsədilə uzlaşma qeydlərinin tam saxlanılmasını və hər hansı mübahisə və ya qalan balansların vaxtında həll olunmasını təmin etmək.
4. Təchizatçı əsas məlumatları vasitəsilə sorğuların yoxlanılması və təsdiqlənməsi
- Təchizatçı əsas məlumatlar sisteminə təqdim edilən sorğuları nəzərdən keçirmək, yoxlamaq və təsdiq etmək, bank məlumatları, vergi identifikasiya nömrəsi və əlaqə məlumatları kimi təchizatçı məlumatlarının düzgünlüyünü təmin etmək.
- Sorğuların təsdiqlənmədən əvvəl daxili nəzarət və siyasətlərə uyğunluğunu təmin etmək, icazəsiz və ya yanlış dəyişikliklərin qarşısını almaq.
- Satınalma və maliyyə şöbələri ilə əməkdaşlıq edərək yenilənmiş və uyğun təchizatçı bazasının saxlanılmasını təmin etmək.
5. Yanacaq xərclərinə nəzarət, mühasibat qeydlərinin təmin edilməsi
- Şirkət nəqliyyat vasitələri və generatorlar üçün yanacaq istehlakını və əlaqədar xərcləri izləmək və yoxlamaq, büdcə proqnozlarına və əməliyyat ehtiyaclarına uyğunluğunu təmin etmək.
- Yanacaq xərclərini mühasibat sistemində qeydə almaq və təsnif etmək, xərclərin düzgün olaraq mərkəzlərə və şöbələrə bölüşdürülməsini təmin etmək.
- Yanacaq fakturalarını, qəbzləri və jurnalları mütəmadi olaraq nəzərdən keçirmək, hər hansı nizamsızlıqları və potensial qənaət imkanlarını müəyyənləşdirmək və yanacaq istehlakı haqqında dəqiq maliyyə hesabatları təqdim etmək.
Tələb olunan təcrübə, bilik və bacarıqlar:
- Minimum 3 il təcrübəsi
- Mühasibat uçotu, iqtisadiyyat, maliyyə və ya texniki sahələr üzrə bakalavr dərəcəsi və ya ekvivalent təhsil
- Güclü ünsiyyət, analitik və kompüter bacarıqları
- Problemləri həll etmə bacarıqları və qərar qəbuletmə bacarıqları
Seçim mərhələləri:
- CV-nin nəzərdən keçirilməsi
- Yetkinliklər/Texniki bacarıqların yoxlanmasına dair Müsahibə
CV-nizi linkə keçid edərək göndərə bilərsiniz.
Zemfira Ms
Fins.az