"Access Bank" şirkəti, İstedadların idarə edilməsi və İnkişafı üzrə mütəxəssis (Temprorary) vəzifəsinə vakansiya elan edir.
Fins.az şirkətin vakansiya üzrə tələb və iş şəraitini təqdim edir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Bankın partnyorluq etdiyi strukturlarının təlim ehtiyyaclarının müəyyən edilməsi;
- Kurasiya etdiyi strukturlar üçün təlim və inkişaf proqramlarının hazırlanması və tətbiqin təmin edilməsi;
- Təlim planı üzrə nəzərdə tutulmuş müəyyən təlimlərin təşkil edilməsi;
- Kurasiya etdiyi sturkturların vakansiyaları üzrə imtahan və müsahibə mərhələlərinin keçirilməsi;
- Namizəd vəzifəyə təsdiq edilənə qədər namizəd ilə struktur bölməsi arasında aparılan danışıq prosesində iştirak etməsi;
- Yeni əməkdaşın sınaq müddətinin izlənilməsi, sınaq müddəti rəylərinin toplanılması, tərəflər ilə kommunikasiyanın aparılması;
- Kurasiyası üzrə bankdaxili yerdəyişmələrlə bağlı görüşlərin təşkil edilməsi və keçirilməsi;
- Yerli əmək bazar şərtlərinin araşdırılması;
- İşə qəbul və təlim hesabatlarının hazırlanması.
Tələblər:
- Ali təhsil;
- İşə qəbul və Təlim sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi;
- Namizədlərin axtarış sistemlərindən istifadə, proqram təminatı və namizəd məlumat bazaları ilə işləmə bacarığı;
- Yüksək kommunikasiya bacarığı, effektiv danışıqlar, işgüzar əlaqələri qura bilmə bacarığı;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili - sərbəst, yüksək səviyyədə Rus və İngilis dil biliyi.
CV-nizi linkə daxil olaraq göndərə bilərsiniz.
Zemfira Ms
Fins.az