Baku Electronics müştəri məmnuniyyəti üzrə təmsilçi vəzifəsinə vakansiya elan edir.
Fins.az tələb və öhdəliklərini təqdim edir.
Xüsusi tələblər:
-
Müştəriyönümlü olmaq;
-
Şifahi və yazılı olaraq ünsiyyətqurma bacarığı;
-
Azərbaycan dilini səlis bilmək (rus və ingilis dili arzuolunandır);
-
Microsoft Office proqramlarında işləmək bacarığı;
-
Komanda ilə birgə işləmə bacarığı;
-
Problem həll etmə bacarığı;
-
Stresə davamlı olmaq;
Vəzifə təlimatı:
-
Müştəri müraciətlərini, şikayət və təkliflərini araşdırmaq;
-
Müştəri müraciətlərini, şikayət və təkliflərini aidiyyatı üzrə yönləndirmək;
-
Müştəriləri sorğuları üzrə düzgün məlumatlandırmaq;
-
Məhsulun geri qaytarılmasına və ya dəyişdirilməsinə dair müraciətlər ünvanlandığı zaman müvafiq əməliyyatların icrasını təmin etmək;
-
Şirkətin müştəri xidmətləri siyasətini tətbiq etmək;
-
Müştərilərə yüksək səviyyəli xidmət göstərərək müştəri məmnuniyyətinin qorunmasını təmin etmək;
-
Şirkət və müştəri arasındakı qarşılıqlı münasibətlərin müsbət yöndə inkişaf etdirilməsini təmin etmək;
Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Müştəri məmnuniyyəti üzrə təmsilçi” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərə bilərlər. Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq. [email protected]