Myshops Satış nümayəndəsi (Sumqayıt) vəzifəsinə vakansiya elan edir.
Fins.az tələb və öhdəlikləri təqdim edir.
Vəzifə öhdəlikləri:
-
Mağazada olan bütün məhsullar haqqında tam və ətraflı məlumatlı olmaq,
-
Satışların 1C proqramın da sistemə vurulması
-
Mağazanın satış hədəflərinin həyata keçirilməsində aktiv olmaq,
-
Mağazaya gələn müştəriləri səmimi, gülərüzlə və peşəkar şəkildə qarşılamaq,
-
Müştəri ilə təkbətək ünsiyyət quraraq onların ehtiyacları haqqında məlumat əldə etmək,
-
Məhsulların mağazanın vizual standartlarına uyğun nümayiş etdirilməsini təmin etmək,
-
Yeni gələn məhsulların mağazaya daşınması, hesablanması və müvafiq vitrinlərdə yerləşdirilməsi,
-
Kampaniyalar və endirimlər haqqında müştərilərin məlumatlandırılması və istiqamətləndirilməsi,
Tələblər:
-
İş təcrübəsi : ən azı 1 il
-
1C Proqram bilən şəxslərə üstünlük veriləcəkdir
-
Elektronika və məişət malların satışı üzrə ən az 1 il təcrübəsi olan şəxslərə üstünlük veriləcəkdi
-
Azərbaycan dilində sərbəst danışıq bacarığı (Rus dilini bilmək arzu olunandır)
-
Satış prinsipləri, müştəri xidməti standartları barədə biliklər
-
Pozitiv, müştəriyönümlü, ünsiyyətcil, nitq mədəniyyəti,yüksək təqdimat bacarığı
-
Komanda ilə işləmək bacarığı
İş qrafiki:
-
6 günlük iş rejimi (10:00- 20:00) 1 gün istirahət
-
Əmək haqqı: – Müsahibə əsasında təyin ediləcəkdir
-
İş yeri Sumqayıt şəhərində yerləşir
Müraciət etmək istəyən namizədlər CV-ni mövzu bölməsində “Satış nümayəndəsi” qeyd etməklə elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. [email protected]