Miniso Co LLC Ofis menecer vəzifəsinə vakansiya elan edir.
Fins.az tələb və öhdəlikləri təqdim edir.
Əmək Haqqı: 500 azn
Tələblər:
-
Təhsili : Ali
-
İş təcrübəsi : minimum 1 il
-
Punktuallıq, səliqəli və işində dəqiq olmalı
-
Rus dili səlis və ingilis dilini bilməsi arzuolunandır
-
MS Ofis proqramlarında (Microsoft Excel,Word, Power Point) ilə işləmə qabiliyyəti;
-
Ofis proqramlarında sürətli çalışma bacarığı
-
Vəzifəsinin icrası ilə əlaqədar digər tapşırıqları yerinə yetirilməsi
İş haqqında:
-
MS Ofis proqramlarının istifadəsi
-
Şirkətdaxili prosedurlara uyğun kargüzarlıq işlərinin aparılması
-
Sənədlərin kompyuterdə yığılması və çap edilməsi bacarığı
-
İngilis və rus dilində səlis yazma bacarığı
Şərtlər:
-
AR əmək məcəlləsinə uyğun sənədləşmə.
-
Əmək haqqı: müsahibədə namizədin peşəkar təcrübə, bilik və bacarıqları əsasında təyin edilir
Şəkilli CV-lərinizi "ofis menecer" başlığı ilə e-mail ünvanına göndərə bilərsiniz. [email protected]