Company SƏTƏM üzrə koordinator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Fins.az xəbər verir ki, Company vakansiya ilə bağlı öhdəlik və tələbləri açıqlayıb.
Tələb:
- Təcrübə: Orta səviyyəli qızıl hasilatı sahəsində minimum 10 il
- Təhsil Səviyyəsi: Mühəndislik üzrə minimum BSc
- Tələb olunan Texniki Biliklər: Qızıl mədəni, SƏTƏM İdarəetmə Sistemləri, ISO 14001, ISO 45001, SƏTƏM Auditi, Sianid Məcəlləsi, Azərbaycan SƏTƏM Qaydaları, Beynəlxalq qabaqcıl təcrübələr.
- Tələb olunan dillər: İngilis dili (orta səviyyədə), Azərbaycan dili
- Kompüter və proqram təminatı bilikləri: Microsoft Office proqramlarında qabaqcıl səviyyə (Word, excel, powerpoint)
- Tələb olunan bacarıqlar: Analitik düşünmə, təlim, problem həll etmə, stressin idarə edilməsi, ünsiyyət, praktiklik, komandada işləmək.
Məsuliyyətlər:
- Siyasətlərin, prosedurların, planların, reyestrlərin, formaların və digər müvafiq sənədlərin strukturlaşdırıldığına, hazırlanmasına, lazımi qaydada qeydə alınmasına və zəruri hallarda yenilənməsinə əmin olmaq üçün SƏTƏM İdarəetmə Sisteminin sənədlərini idarə etmək.
- Risk qiymətləndirmə sisteminin qeydlərini müvafiq qaydada idarə etmək.
- Təlim sənədlərini və təlim matrisi qeydlərini idarə etmək.
- Təlim qruplarının müxtəlif ehtiyacları üçün SƏTƏM üzrə təlim materialları və təqdimatlar hazırlamaq.
- Zəruri hallarda SƏTƏM Departamentinə və digər işçi qüvvəsinə (podratçılar da daxil olmaqla) təlim keçmək.
- SƏTƏM Serverini idarə edin və işçi qüvvəsinin giriş məhdudiyyətlərini təşkil etmək.
- Rəhbərliyə təqdim ediləcək SƏTƏM hesabatlarını hazırlamaq.
- Zəruri hallarda risklərin qiymətləndirilməsi və İş Təhlükəsizliyi Təhlili sessiyalarına rəhbərlik edin.
- İcazə verən reyestrləri izləmək.
- Menecerin göstərişlərinə uyğun olaraq saytda SƏTƏM Təftişlərini həyata keçirmək.
- Hökumət fövqəladə hallar xidmətləri ilə birlikdə SƏTƏM təlimlərini və ya birgə məşqləri planlaşdırmaq.
- Əvvəlcədən müəyyən edilmiş qrafikə uyğun olaraq üçüncü tərəf şirkətlərinin monitorinq fəaliyyətini planlaşdırmaq.
- Müxtəlif sahələr və iş fəaliyyətləri üçün yoxlama siyahıları hazırlamaq.
- Podratçı(lar)ın/subpodratçı(lar)ın aylıq SƏTƏM fəaliyyətini nəzərdən keçirin və qiymətləndirmək.
- Hadisələrin sayı, ətraf mühitdən kənarlaşmalar, yoxlama nəticələri, rəsmi və ya qeyri-rəsmi audit nəticələri, təlim saatları və həftəlik və aylıq hesabatlar kimi statistik məlumatları qiymətləndirərək SƏTƏM İdarəetmə Sisteminin işinə nəzarət etmək.
- Zəruri hallarda, xüsusilə ciddi insidentlərdə Departament Rəhbərləri ilə birlikdə hadisə araşdırma qruplarına qoşulmaq.
- Qrup SƏTƏM Meneceri, SƏTƏM Menecerləri və nəzarətçiləri və digər idarəetmə işçiləri ilə sıx əlaqədə öz vəzifələrini yerinə yetirmək.
- Düzəliş tədbirlərinin vaxtında tamamlanmasını təmin etmək üçün uyğunsuzluqları və düzəldici fəaliyyət faylını idarə etmək.
- Müvafiq saytlardan rəy almaqla SƏTƏM üzrə təlim proqramları hazırlamaq.
- Şirkət nəqliyyat vasitələrini və avadanlıqlarını böyük ehtiyatla və icazə verildiyi kimi istifadə etmək.
Müraciət etmək üçün [email protected] mail ünvanına CV-lərinizi göndərin.
Murad Abdullayev
Fins.az