VAKANSİYA

09 Mart

Access Bank VAKANSİYA elan edir

Access Bank İnzibati Dəstək üzrə Aparıcı Mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Fins.Az-ın məlumatına görə, bankın vakansiya ilə bağlı öhdəlikləri və tələbləri təqdim olunub.

Təsvir:

  • Təlimlər və digər tədbirlər ilə əlaqədar HR-dən tələblərin dəstək;
  • Havalandırma, soyutma, isitmə sistemlərinin işinə nəzarət;
  • İnzibati binada təşkilati məqamların həlli (ustaların, fəhlələrin vaxtlı-vaxtında hadisə yerinə gəlməsinin təmin olunması və digər administrativ sorğu və sualların həll olunması);
  • Baş ofisə daxil olan gigiyena və təmizlik məsullarının, sulrın qəbulu və paylanılması qəbulu;
  • İnventarların ofisdaxili dövriyyəsinə nəzarət (işdən çıxan, işə qəbul olan işçilərlə inventarların təhvil-təslimi);
  • Gündəlik məişət-texniki problemlərin həllində filialın administrativ işçilərinə kömək etmək;
  • Müəyyən edilmiş vaxt ərzində təmir tikintidə olan obyektlərin verilməsi planını təqib etmək ;
  • Elektriklər tərəfindən ay ərzində filiallarda və Baş ofisdə görülən işlərin sistemləşdirilməsi üçün rüblük hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi.
  • Tikinti-quraşdırma işlərinin keyfiyyət göstəricilərinə əsasən yerinə yetirilməsinə nəzarət etmək;
  • Tikinti qaydalarına və başqa normativ sənədlərə uyğun olaraq nəzarəti həyata keçirmək;
  • Filiallarda görüləcək işlərin iş planını tərtib və icrasına nəzarət etmək;
  • Podratçılar tərəfindən yerinə yetirilmiş işlərlə bağlı təqdim edilən hesabatları yoxlamaq;
  • Bankın mövcud filiallarında podratçı şirkətlərin apardığı işlərə nəzarət etmək ;
  • Təmir tikinti üçün lazım olan işçi planının hazırlanmasına köməklik etmək ;
  • Təmir tikinti işləri üçün zəruri olan inşaat materiallarının qiymət və keyfiyyətinə görə seçilməsində iştirak etmək;
  • Bankın Baş Ofisində və filiallarında yaranan məişət-texniki problemləri həll etmək;
  • Şirkətin əməkdaşları tərəfindən Azerceell və Bakcell vericilərin texniki təminatına çıxışın təmin etmək;
  • Lift xidmətlərinə nəzarət etmək.

Tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Müvafiq sahədə 2 ildən artıq iş təcrübəsi;
  • Yazılı və şifahi Azərbaycan dilini yüksək səviyyədə bilməsi;
  • Məsuliyyətli və işində dəqiqlik;
  • Komandada işləmək bacarığı;