Azərconnect Sənədlərin idarə edilməsi üzrə mütəxəssis vəzifəsinə işçi axtarır.
Funksiya: Maliyyə
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək. İşin tələblərinə əsasən ofisdən və evdən çalışa biləcəksiniz
Son müraciət tarixi: 01/11/2022.
Sənədlərin idarə edilməsi üzrə mütəxəssis olaraq sizin vəzifə öhdəlikləriniz:
- Sənədlərin müvafiq məlumat bazasında qeydiyyatı
- Ödəniş sənədlərinin izlənməsi və sorğuların cavablandırılması
- Ödəniş qeydiyyat faylının aparılması
- E-qaimə və Vergi Fakturasının yoxlanılması və təstiq / rədd edilməsi
- Şirkətə aid məlumatın məxfiliyinin qorunması
Vəzifənin tələbləri:
- Ali təhsil
- Maliyyə ilə əlaqəli sahədə təhsil
- Sənəd dövriyyəsi, kargüzarlıq, hüquq və ya digər müvafiq sahələr üzrə anlayışlı olmaq
- 1 ildən çox iş təcrübəsi
- Azərbaycan vəİngilis dillərində sərbəst yazma, oxuma və danışma qabiliyyəti
- MS Ofis proqramlarını yaxşı bilmək (Outlook, Word, Excel)
- Analitik bacarıqlar
- Mükəmməl ünsiyyət, şəxsiyyətlərarası və təşkilati bacarıqları
- Problemləri və münaqişələri həll etmək bacarığı;
- Dürüstlük
- Müştəri yönümlü
- Komanda işi və Əməkdaşlıq
- Nəticə yönümlü
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır. Keçiddən istifadə edərək müraciət edə bilərsiniz.