“Melissa Group” - yaşayış komplekslərinin inşasını həyata keçirən Azərbaycanın ən proqressiv tikinti şirkətlərindən biridir. Bizimlə birlikdə çalışmaq istəyirsinizsə, sizi komandamıza dəvət edirik. Elan etdiyimiz vakansiya Ofis meneceri (receptionist) vakansiyasıdır.
İş barədə məlumat:
• Şirkətə daxil olan məktubların qəbul olunması, qeydiyyata alınması və şöbələrə təqdim olunması;
• Qonaqlarla görüşlərin təşkil olunması;
• Ofisə daxil olan müştərilərin qarşılanması və yönləndirilməsi;
• Zərurət yarandığı halda müştərilərə tikintinin vəziyyəti, mənzillər, ödəmə şərtləri barədə ilkin məlumatların verilməsi;
• Daxil olan zənglərin cavablandırılması, satış və kampaniyalar haqqında müştərilərə ətraflı məlumatların verilməsi;
• Müştərilər haqqında statistik məlumatların hazırlanması, aidiyyəti üzrə şöbəyə məlumatın verilməsi;
• Birbaşa rəhbəri tərəfindən verilən vəzifə öhdəliklərinə aid olan digər tapşırıqların həyata keçirilməsi.
Namizədə tələblər:
• Ali təhsil və müvafiq sahədə iş təcrübəsi;
• Kompüter biliyi (İnternet, MS Word, MS Excel, MS Outlook);
• Azərbaycan və rus dillərində mükəmməl danışıq qabilliyyəti və ünsiyyət bacarığı;
• Təşkilati bacarıqlar;
• Yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı;
• Yüksək etik davranış qabiliyyəti;
• Səbrli və məsuliyyətli olmalı.
Əlavə məlumat:
• İş qrafiki: 6 günlük iş qrafikinə uyğun olaraq müəyyən edilir.
• Əməkhaqqı: 300 AZN –dən başlayır
CV-lərinizi [email protected] ünvanına "ofis meneceri" başlığı ilə göndərməyiniz və ya //melissapark.az/vakansiyalar bölməsindən müraciət etməyiniz xahiş olunur.