AccessBank İnzibati köməkçi/ Binəqədi Filialı filialına işçi axtarır.
Vəzifə öhdəlikləri:
• Filiallarda xırda təmir işlərinin görülməsi;
• Elektrik avadanlıqlar ilə işləmə bacarığı;
• Generatorlar haqqında ümumi məlumatların olması;
• Əməkdaşlar və müştərilər ilə ünsiyyətin qurulması.
Tələblər:
• Peşəkar ofis mühitində müəyyən təcrübə;
• Azərbaycan dilində sərbəst danışmaq və yazmaq bacarığı. Rus və İngilis dilini bilənlərə üstünlük veriləcək;
• Microsoft Office proqramları ilə işləmək bacarığı;
• Yaxşı ünsiyyət və komanda ilə işləmək bacarığı;
• İşgüzarlıq, aktivlik, təşəbbüskarlıq və problemləri həll etmək bacarığı;
• İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti;
• Müştərilərlə davranış etikası.
Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilər.
Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.