“İceland” ticarət nişanı ilə tanınan , 20 ildən artiq dondurma istehsalı üzrə lider olan “Camal LTD” şirkətinə Brand Manager vəzifəsinə işçi tələb olunur.
Namizəd bilməlidir:
• sahibkarlıq və kommersiya fəaliyyətinin həyata keçirilməsini tənzimləyən qanunlar və normativ sənədlər;
• bazar iqtisadiyyatı, sahibkarlıq və biznesin əsasları;
• bazar şəraiti;
• malların çeşidi, təsnifatı, xüsusiyyətləri və məqsədi;
• qiymət metodları, qiymət strategiyası və taktika;
• marketinqin əsasları (marketinq anlayışı, marketinq menecmentinin əsasları, bazar araşdırmasının metod və istiqamətləri)
• bazarın inkişaf nümunələri və mallara tələbin formalaşması;
• idarəetmə nəzəriyyəsi, makro və mikroiqtisadiyyat, işgüzar idarəetmə;
• reklamın əsasları, reklam kampaniyalarının aparılması formaları və metodları;
• satış psixologiyası və prinsipləri;
• markanın xüsusiyyətləri, istehsal texnologiyası;
• ticarət və patent hüququ;
• işgüzar ünsiyyət etikası;
• işgüzar əlaqələr qurma qaydaları;
• sosiologiya və psixologiyanın əsaslarını;
• xarici dil; rus/türk/ingilis
• 1C proqramında işləmək bacarığı
Vəzifə öhdəlikləri:
• Təqdim olunan məhsulun xüsusiyyətlərini öyrənir, marketinq tədqiqatlarının nəticələrinə əsasən məhsula olan istehlakçı tələblərini təhlil edir.
• Bazar təhlilini aparır, məhsul təklifi üçün hədəf istehlak bazar seqmentlərini müəyyənləşdirir.
• Marketinq və reklam şöbələrinin reklam kampaniyaları, sərgilər, təqdimatlar və digər PR-aksiyalar üçün təkliflərini nəzərə alaraq məhsulu bazara təqdim etmək üçün strategiya hazırlayır.
• Potensial alıcılara və istehlakçılara məhsul təqdimatlarını, tematik seminarları (istehlak xüsusiyyətləri və məhsul keyfiyyətləri ilə bağlı peşəkar məsləhətlər) təşkil edir
• Məhsula qiymət siyasətini hazırlayır, malların satış şərtlərini (müəyyən müştərilər qrupları üçün endirimlər və güzəştlər sistemi) müəyyənləşdirir.
• Satış proqnozlaşdırır.
• Məhsulun büdcəsini tərtib edir, məhsul bazara təqdim edildiyi andan gözlənilən mənfəət və gəlirliliyi hesablayır, məhsul tanıtımının ilk mərhələlərində müəssisə üçün itki ehtimalını müəyyənləşdirir və onları minimuma endirmək üçün təkliflər hazırlayır.
• Məhsul satış sxemlərini hazırlayır (yeni satış bölmələrinin yaradılmasından tutmuş mövcud satış kanallarının yenidən qurulmasına qədər).
• Məhsul şöbəsində müqavilə işlərini təşkil edir, ödəniş əməliyyatlarının uçotunu aparır, satış nəticələri barədə əməliyyat məlumatlarını təhlil edir.
• Məhsul ticarəti ilə əlaqələndirir.
• Məhsulun bazardakı mövqeyini (məhsulun satış kursu, ona olan tələb) izləyir, istehlakçıların məhsula münasibətini müəyyənləşdirir və təhlil edir.
• Məhsulun bazardakı vəziyyətini (məhsulun satış kursu, ona olan tələb) izləyir, istehlakçıların məhsula münasibətini müəyyənləşdirir və təhlil edir.
• Qeyri-qənaətbəxş məhsul parametrlərini, məhsula olan müştəri tələblərini (məhsulda nəzərə alınmır) müəyyənləşdirir və məhsulun tənzimlənməsi üçün dizayn, texnoloji və istehsal bölmələrinə yeni istehlak xüsusiyyətləri verərək hesabat verir.
• Qiymətləndirmə və rəqib markalara olan tələbatı izləyir, oxşar və ya oxşar rəqib məhsullarına nisbətdə məhsul mövqelərini təyin edir.
• Tabeliyində olan işçilərin işini əlaqələndirir və nəzarət edir.
• Görülən işlər barədə müəssisə rəhbərliyinə hesabat hazırlayır.
• Məhsulu tanıtmaq və satmaq üçün digər əlaqəli vəzifələri yerinə yetirir.
Namizədə olan tələblər:
• Müvafiq istiqamətdə ali təhsil
• Müvafiq sahədə minimum 2 il iş təcrübəsi
Əmək şəraiti:
• 6 günlük iş həftəsi.
• Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir.
• Ölkə xarici ezamiyyətlər.
• Əmək haqqı müsahibə nəticəsinə əsasən təyin ediləcək.
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən mövzu yerində “Brand Manager” qeyd edərək [email protected] elektron ünvanına CV göndərmələri xahiş olunur.