VAKANSİYA

04 Noyabr

\"Buta Sığorta\" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR

"Buta Sığorta" şirkəti bir neçə vakansiya üzrə işçilərin qəbulunu elan edib. Bunlar tTəlim üzrə mütəxəssis və məlumat mərkəzinin (resepşn) mütəxəssisi vakansiyalarıdır. Bu iş yerləri üzrə təklif olunan əməkhaqları 300-650 manatdır.

Təlim üzrə mütəxəssis

Namizədə tələblər:

• Ali təhsilli olması;

• Təlim keçmək üzrə təcrübəyə malik olması;

• Power Point, Excel, Word proqramlarında işləmək bacarığı;

• Azərbaycan dilini əla, rus dilini yaxşı səviyyədə bilməsi;

• Səlis danışıq qabiliyyəti;

• Ünsiyyətcillik;

• Öyrənmək qabiliyyəti;

• İngilis dilini bilənlərə, müvafiq sahədə və sığorta sahəsində təcrübəsi olanlara üstünlük verilir.

• Yaş həddi: 22-30

Əsas vəzifə öhdəlikləri və iş barədə məlumat:

• Treninqlər təşkil etmək;

• Satış və sığorta nəzəriyyəsi üzrə treninqlər aparmaq;

• Treninq materiallarını hazırlamaq;

• İşçilərin təlimə ehtiyacı olan sahələri araşdırmaq və şirkətin təlim proqramına uyğun icra etmək;

• Korporativ tədbirləri təşkil etmək;

Əmək haqqı: 400-650 AZN

İş qrafiki: 6 günlük (şənbə yarım gün)

Maraqlanan şəxslərdən öz “CV”-lərini 20/10/2014 tarixinədək [email protected] ünvanına göndərmələri xahiş olunur

Məlumat Mərkəzinin mütəxəssisi (Resepşn)

Namizədə tələblər:

• Ali və ya orta ixtisas təhsilli olması;

• Word və Exceldə işləmək bacarığı;

• Gülərüz, ünsiyyətcil, səbrli, işgüzar görkəmli, səlis danışıq qabiliyyəti;

• Azərbaycan dilini əla, rus dilini yaxşı səviyyədə bilməsi;

• Müvafiq sahədə minimum 1 il iş təcrübəsi;

• Yaş həddi: 20-29

• Cinsi: Xanım

Əsas vəzifə öhdəlikləri və iş barədə məlumat:

• Şirkətə daxil olan zəngləri və sənədləri yönləndirmək;

• Müştəriləri qarşılamaq və yönləndirmək;

• Müştərilərdən daxil olan zənglərə ilkin məlumat vermək;

• Şirkətin digər ofisdaxili işlərini və rəhbərliyin tapşırıqlarını yerinə yetirmək;

Əmək haqqı: 300 AZN

İş qrafiki: 6 günlük (şənbə yarım gün)

Maraqlanan şəxslərdən öz “CV”-lərini 20/10/2014 tarixinədək [email protected] ünvanına göndərmələri xahiş olunur