TENDER

21 Yanvar

DSMF tender elan edir

Təşkilatın adı: "DÖVLƏT SOSİAL MÜDAFİƏ FONDU" PUBLİK HÜQUQİ ŞƏXSİ

Təşkilat VOEN: 1300050781

Təşkilatın ünvanı: Həsən bəy Zərdabi 80

Tender predmeti: Çap və mətbəə məhsullarının satın alınması

Tenderin adi: Çap və mətbəə məhsullarının satın alınması

Çap və mətbəə məhsullarının satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Zərf A4(VİP) Format: 229x324mm Kağız: Tünd göy dizayn kağızı 160 qr Üz hissə: loqo gümüş folqa ilə basma və qabartma Pattern və rekvizitlər 2000 ədəd
Ajanda A4 Format: A4 Üz: göy dəri (qubkalı), üzərində pattern kör basma. Loqo gümüş folqa ilə basça İç kağızı: 80 qr ivory, 272 səhifə. Arxa üzlükdə zərf ivory kağız 140 qr. Aksesuar boz rezin, 5 illik təqvim 50 ədəd
CD (qutusu ilə birlikdə) Format: 140x140 mm Kağız: Tünd göy dizayn kağızı 300 qr Üz hissə-loqo gümüş folqa ilə basma və qabartma Pattern kör basma 500 ədəd
Zərf DL sadə Format: 220x110mm Kağız: Silk kağız 110 qr Ofset çap 100000 ədəd
Zərf DL VİP Format: 220x110mm Kağız: Tünd göy dizayn kağızı 160 qr Üz hissə: loqo gümüş folqa ilə basma və qabartma Pattern və rekvizitlər trafaret çap 1000 ədəd
Zərf A4 sadə Format: 229x324mm Kağız: Silk kağız 110 qr Ofset çap 200000 ədəd
Zərf A5 sadə Format: 229x162mm Kağız: Silk kağız 110 qr Ofset çap 20000 ədəd
Çanta A4 Format: 230x340 mm Kağız: tünd göy dizayn kağızı 300 qr Üz hissə: loqo gümüş folqa ilə basma və qabartma Pattern kör basma 2000 ədəd
Zərf A5 (VİP) Format: 229x162mm Kağız: Tünd göy dizayn kağızı 160 qr Üz hissə: loqo gümüş folqa ilə basma və qabartma Pattern və rekvizitlər 2000 ədəd
Qovluq (dəri) Format: 230x320 mm Üz-göy dəri (qubbkalı) Üzərində patern kör basma. Loqo gümüş folqa ilə basma. İç göy rəngdə barxat. 100 ədəd
Qovluq (VİP) Format: 320x220 mm Kağız: tünd göy dizayn kağızı 300 qr Üz hissə: loqolar gümüş folqa ilə basma və qabartma Pattern kor basma 3000 ədəd
Qovluq (sadə) Format: 320x220 mm Kağız: 350 qr, mat, çap – 1 tərəfli, tam rəngli, laminasiya – 1 tərəfli, mat, formalı kəsmə 12000 ədəd
Firma blankı - qərar Format: 210x297 mm Kağız: 120 qr ofset kağızı 1 tərəfli ofset çapı, tam rəngli 1000 ədəd
Firma blankı - əmr Format: 210x297 mm Kağız: 120 qr ofset kağızı 1 tərəfli ofset çapı, tam rəngli 10000 ədəd
Firma blankı - məktub Format: 210x297 mm Kağız: 120 qr ofset kağızı 1 tərəfli ofset çapı, tam rəngli 500000 ədəd
Vizit kart (sadə) Format: 85x55 mm Kağız: 2 tərəfli, ağ 200 qr. dizayn kağızı, loqo basmalı 5200 ədəd
Vizit kart (vip) Format: 85x55 mm Kağız: 2 tərəfli, ağ və tünd göy 300 qr. dizayn kağızı, loqo basmalı 1200 ədəd
Çanta A5 Format: 180x240 mm Kağız: tünd göy dizayn kağızı 300 qr Üz hissə: loqo gümüş folqa ilə basma və qabartma Pattern kör basma 1000 ədəd
İD kartı Format: 65x95 mm Material: plastik kart Lent tünd göy rəng. Üzərində gümüş lazer çap ilə, qalınlıq standart ölçü 2400 ədəd
Bayraq (ağ-göy) Format: 2400x1500 mm Material: atlas İki ayrı-ayrı hissənin birləşməsindən iki tərəfli çap 40 ədəd
Bayraq masaüstü (ağ-göy) Format: 240x150 mm Material: Parça İki tərəfli çap, gümüşü xrom rəngi sütun, Ölçü: standart 1000 ədəd
Fincan (ağ-göy) Format: standart Material: keramika Termo çap ilə 500 ədəd
Qələm (ağ-göy) Metalik Üzərində göy və ağ rəng lazer çapı 2500 ədəd
Yaddaş kartı (ağ-göy) 16 GB Üzərində göy və ağ rəng lazer çapı, qutu daxil 1000 ədəd
Bayram təbrikləri üçün açıqca Açıqca (təbrik üçün) Laminasiya (laklı təbəqə); Material: italyan xüsusi kağız,ölçüləri müxtəlif,qabartma,qızıli haşiyələrlə və loqolu,(nümunələr və müxtəlif tematikalarl əsasında çap) Açıqca qutusu (konvert) Material: italyan xüsusi kağız,ölçü: 20x20 sm,qabartma,qızıli haşiyələrlə və loqolu,(nümunə əsasında çap), stiker daxil 300 ədəd
Masaüstü kuvert Org şüşə iki hissədən ibarət 25x15sm daxil olub xaric olan, ikinci hissənin üzərində uv çap (nümunə əsasında çap) 100 ədəd
Ajanda A5 Format: A5 Üz: göy dəri, üzərində pattern kör basma. Loqo gümüş folqa ilə basça İç kağızı: 80 qr ivory, 272 səhifə. Arxa üzlükdə zərf ivory kağız 140 qr. Aksesuar boz rezin, 2021-2022 ci il üzrə təqvim 2500 ədəd
Çanta A2 Format: 600x450x200 mm Kağız: tünd göy dizayn kağızı 300 qr Üz hissə: loqo gümüş folqa ilə basma və qabartma Pattern kör basma 1100 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

19.01.2021 21:30

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

10.02.2021 14:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

18.02.2021 14:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

19.02.2021 14:00

İştirak haqqı: 300 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

H.Zərdabi 80

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

2021

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

köçürmə yolu ilə

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Mütləqdir (sənədin orijinalı skan edilməli və pdf formatında yerləşdirilməlidir. Əgər sənəd elektron formada alınıbsa, notarial qaydada təsdiq edilməsi mütləqdir)
Satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkarlığının, təcrübəsinin texniki imkanlarının işçi qüvvəsinin idarəetmə səriştəsinin, etibarlılığının olması
Mütləqdir
Nizamnamə
Mütləqdir (notarial qaydada təsdiq olunmuş)
Satınalma müqaviləsini bağlamaq səlahiyyətinin olması
Mütləqdir
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Mütləqdir (notarial qaydada təsdiq olunmuş)
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Mütləqdir (2019-cu il üzrə)
Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması
Mütləqdir
Rekvizitlər
Mütləqdir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Mütləqdir (sənədin orijinalı skan edilməli və pdf formatında yerləşdirilməlidir. Əgər sənəd elektron formada alınıbsa, notarial qaydada təsdiq edilməsi mütləqdir)
Öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyəti olması
Mütləqdir
Mikro, kiçik və orta sahibkarlıq meyarlarına uyğun olması barədə məlumat
Mütləqdir (Statistika Komitəsindən alınmalıdır. Sənədin originalı skan edilməli və pdf formatında yerləşdirilməlidir. Əgər sənəd elektron formada alınıbsa notarial təsdiq edilməsi mütləqdir.)
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Mütləqdir
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 0 bal

 

Qiymət təklifi:: 100 bal

Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifi ilə birlikdə tender təklifi dəyərinin 1% -i məbləğində təminat (bank zəmanəti formasında) təqdim edilməlidir (tender təklifinin təminatının qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox olmalıdır).
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Təklifin açıldığı tarixdən sonra azı 30 bank günü
Müqavilənin təminatı
-
Satınalma müqaviləsinin ümumi məbləğinin 2%-i miqdarında
Qiymət təklifi
100
Tender təklifinin qiyməti (100 bal) Açıq tender təkliflərinin qiymətləndirilmiş qiyməti üzrə balı aşağıdakı göstərilən düsturla hesablanır: X=Ul/U x 100 X-təklifin balı; Ul-ən aşağı qiymətləndirilmiş qiyməti olan təklif; U-təklifin qiymətləndirilmiş qiyməti.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı gündən qüvvədə olma müddəti)
Təklifin təminatı: 60 bank günü (Tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 faizi məbləğində təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açılış tarixindən sonra)
Cavid Şeydayev
Satınalmaların təşkili və təchizatı departamentinin müdiri
530-29-03

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir