TENDER

20 İyul

Goranboy İcra Nümayəndəliyi tender elan edir

Təşkilatın adı: GORANBOY ŞƏHƏR İCRA NÜMAYƏNDƏLİYİ

Təşkilat VOEN: 6100038651

Təşkilatın ünvanı: Goranboy şəhəri Heydər Əliyev prospekti 3

Tender predmeti: Goranboy şəhər küçələrində səkilərin bərpası və işıqlandırma sistemlərinin quraşdırılması

Tenderin adi: Goranboy şəhər küçələrində səkilərin bərpası və işıqlandırma sistemlərinin quraşdırılması

Goranboy şəhər küçələrində səkilərin bərpası və işıqlandırma sistemlərinin quraşdırılması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Ankerlərin dibinin betonlanması Ada uyğun 10.92 m(3)
Elektrik kabelinin borulardan çəkilməsi 4x16mm Ada uyğun 2725 m
Plasmas boruların çəkilməsi Ada uyğun 2725 m
İşıq kabelləri üçün 3-cü qrup torpağın əl ilə qazılması Ada uyğun 29 m(3)
İşıq dirəklərində işıqlandırıcı lampalar üçün 2x4 mm kabelin çəkilməsi Ada uyğun 1355 m
İşıqlandırıcı lampaların quraşdırılması Ada uyğun 176 ədəd
2 lampalı işıq dirəklərinin (H=6 m) quraşdırılması Ada uyğun 88 ədəd
Foto elementin quraşdırılması Ada uyğun 4 ədəd
İşıq dirəklərinin anker boltlarının hazırlanması Ada uyğun 0.12 ton
İşıq dirəklərinin yerinin əl ilə qazılması Ada uyğun 12 m(3)
Səkiyə qal.3sm asvalt örtüyünün salınması Ada uyğun 5190 m(2)
Xəndəyin əl ilə doldurulması Ada uyğun 29 m(3)
Səkiyə qum-çınqıl qarışıqının verilməsi Ada uyğun 708 m(3)
Avtomaşınla 5 km məsafəyə daşınması Ada uyğun 662 ton
İnşaat tullantılarının eksvovatorla özü boşaldan maçına yüklənməsi Ada uyğun 350 m(3)
Sahənin inşaat tullantılarından təmizlənməsi Ada uyğun 460 ton
Köhnə səki yan daşlarının sökülməsi Ada uyğun 3460 m
100A elektrik avtomatik açarın quraşdırılması Ada uyğun 4 ədəd
100A elektrik avtomatik buraxıcının quraşdırılması Ada uyğun 4 ədəd
Yeni səki yan daşlarının düzülməsi (beton əsasda) Ada uyğun 3460 m
3 fazlı (100A) elektrik sayğacının quraşdırılması Ada uyğun 4 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

18.07.2020 08:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

11.08.2020 12:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

19.08.2020 12:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

20.08.2020 12:00

İştirak haqqı: 80 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Goranboy şəhəri H.Əliyev prospekti 3

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

30.12.2020-ci il

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

İş və xidmətlər yerinə yetirildikdən sonra təqdim olunan sənədlər əsasında

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Arayışın tarixi 01.06.2020-ci il tarixdən sonrakı tarix olmalıdır.
Rekvizitlər
Zəruridir
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Zəruridir
Nizamnamə
Zəruridir
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Arayışın tarixi 01.06.2020-ci il tarixdən sonrakı tarix olmalıdır.
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Arayışın tarixi 01.06.2020-ci il tarixdən sonrakı tarix olmalıdır.
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Zəruridir
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 30 bal

1. Müqavilənin yerinə yetirilmə müddəti (30.12.2020)
15
Təklif məktubunda qeyd olunmalıdır.
2. İddiaçının maddi-texniki bazası, o cümlədən maşın, mexanizm və digər texnikaların mövcudluğu haqqında məlumat
15
Arayış şəklində təqdim olunmalıdır
 

Qiymət təklifi:: 70 bal

Qiymət təklifi
70
İş həcmləri üzrə bütün bəndlər doldurulmalıdır
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin təminatı (Təklifin dəyərinin 1%-i həcmində bank sənədi (təkliflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır)
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi (Tender təklifləri zərflərin açıldığı gündən sonra azı 30 (otuz) bank günü qüvvədə olmalıdır)
Müqavilənin təminatı
-
Müqavilə məbləğinin 5% həcmində

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
İmanov Rasif
Baş mühasib
(022) 245-18-14
(022) 245-18-14

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir
 
 

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 18.07.2020 08:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz