TENDER

25 İyun

Şəhərsalma və Arxitertura Komitəsi TENDER elan edir

Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI DÖVLƏT ŞƏHƏRSALMA VƏ ARXİTERTURA KOMİTƏSİ

Təşkilat VOEN: 1400032621

Təşkilatın ünvanı: AZ.1014 Bakı şəhəri, Füzuli küçəsi 65

Tender predmeti: Proqram təminatlarının satın alınması

Tenderin adi: Proqram təminatlarının satın alınması

Proqram təminatlarının satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Techsmith Camtasia-19 New License 1User-Commercial Video faylları yaratmaq üçün proqram təminatı 4 ədəd
NetworLookOutNet Monitor for Employees Professional - Licenses 5 computers, 5 İstifadəçi lisenziyası ilə 1 ədəd
Microsoft WinSvrSDCCore 2019 SNG OLP 16Lic NL Corelic Microsoft WinSvrSDCCore 2019 SNG OLP 16Lic NL Corelic 1 ədəd
Autodesk AutoCAD 2020 Commercial New Multi-user ELD Annual Subscription Grafik proqram təminatı bir illik abunə ilə 5 ədəd
Adobe Photoshop CC for teams ALL Multiple Platforms Multi European Languages Team Licensing Subscription New Grafik proqram təminatı bir illik abunə ilə 3 ədəd
FortiGate-101E 3 Year Unified (UTM) Protection (8x5 FortiCare plus Application Control, IPS, AV, Web Filtering and Antispam, FortiSandbox Cloud) Şəbəkə təhlükəsizliyinin qorunması üçün proqram təminatı lisenziyası- 3 illik lisenziya ilə 1 ədəd
Thawte SSL 123 Wildcard Mühafizə sertifkatı 1 illik lisenziya ilə 1 ədəd
ChaosGroup ARCHICAD 23 Memarlıq və inşaat üçün grafik proqram təminatı bir illik xidmət müqaviləsi ilə 3 ədəd
Autodesk 3ds Max 2020 Commercial New Multi-user ELD Annual Subscription Grafik proqram təminatı bir illik abunə ilə 5 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 72268000-1 Proqram təminat xidmətləri,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

24.06.2020 16:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

15.07.2020 16:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

23.07.2020 16:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

24.07.2020 16:00

İştirak haqqı: 100 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri, Füzuli küçəsi, 65

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

2 ay

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Mallar tam təhvil verildikdən sonra satınalan təşkilat tərəfindən 15 bank günü ərzində icraçıya ödəniləcək

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Təşkilati və hüquqi sənədlər:
tenderdə iştirak etmək üçün ərizə
müraciət
müflis elan olunmaması, əmlakı üzərində həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması barədə arayış
iddiaçı tərəfindən təstiq olunmuş arayış
iddiaçının mikro, kiçik və orta sahibkar olduğunun müəyyənləşdirilməsi üçün “işçilərin orta siyahı sayı” və “illik gəlir” göstəriciləri barədə məlumatlar
məlumatlar
iştirakçının vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin olmaması, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmamasına dair müvafiq rayon vergilər idarəsi tərəfindən verilmiş arayış
vergilər idarəsi tərəfindən verilmiş arayış
iştirakçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
maliyyə hesabatı
iştirakçının son bir ildəki (əgər daha az müddət fəaliyyət göstərirsə, bütün fəaliyyəti dövründəki) maliyyə vəziyyəti barədə bank tərəfindən verilmiş arayış
arayış
satınalma müqaviləsini imzalamaq səlahiyyətinin olması barədə sənəd;
etibarnamə
iştirakçının tam adı, hüquqi statusu, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri
əsasnamə və ya nizamnamə
iştirak haqqının ödənilməsini təsdiq edən bank sənədi
ödəniş qəbzi
 
İxtisas göstəriciləri:
Malgöndərənin satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkarlığının, təcrübəsinin, texniki və maliyyə imkanlarının, işçi qüvvəsinin, idarəetmə səriştəsinin, etibarlılığının, satınalma müqaviləsini bağlamaq səlahiyyətinin olması, vergi və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması, müflis elan olunmaması, əmlakı üzərində həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması tələb olunur
İxtisas göstəricilərinin tender komissiyası tərəfindən müəyyənləşdirilməsi və qiymətləndirilməsi üçün tətbiq olunur
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 40 bal

Son bir ildə təklif olunan proqram təminatları üzrə 10 və daha çox müqavilənin olması.
10
az olduqda ballar mütənasib hesablanır.
Bu tenderin predimetinə aid malların (proqram təminatlarının) 70%-i üzrə malın birbaşa istehsalçıdan icazə (MAF) sənədinin olması.
15
bu sənəd malların 70%-1 və daha çox hissəsi üçün olduqda maksimum bal verilir, az olduqda isə ballar mütənasib hesablanır
Proqram təminatlarının təhvili, tətbiqi və 7/24 saat texniki dəstək
10
7/24 saat texniki dəsdək
İddiaçının (vergiödəyicisinin) vergi qanunvericiliyindən irəli gələn öhdəliklərini yerinə yetirməsinin qiymətləndirilməsi
5
vergi öhdəliklərinin yerinə yetirilməsi
 

Qiymət təklifi:: 60 bal

Müqavilənin təminatı
-
 
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
zərflərin açıldığı tarixdən azı 30 bank günü çox olmalıdır
Tender təklifinin təminatı
-
1 faiz
Qiymət təklifi
60
4A. Xərclər barədə ümumi məlumat. 4B. Maliyyə (Tender) təklifinin təqdim olunması üçün forma 4C. Ümumi qiymətin bölünməsi

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Elçin Kazımlı
Maliyyə və satınalmalar şöbəsinin müdir müavini
(+994 12) 493 34 67 daxili 182
(+994 12) 493 34 67 daxili 182

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 24.06.2020 16:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz