TENDER

24 Aprel

AZƏRALÜMİNİUM tender elan edir

Təşkilatın adı: "AZƏRALÜMİNİUM" MƏHDUD MƏSULİYYƏTLİ CƏMİYYƏTİ

Təşkilat VOEN: 1305481501

Təşkilatın ünvanı: Gəncə , Azərbaycan , AZ 2000, Yevlax şössəsi 53

Tender predmeti: 3 tonluq “Dalian” markalı avtoyükləyicilər üçün ehtiyat hissələri

Tenderin adi: 3 tonluq “Dalian” markalı avtoyükləyicilər üçün ehtiyat hissələri

3 tonluq “Dalian” markalı avtoyükləyicilər üçün ehtiyat hissələri

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Sürətlər qutusunun yağ borusu İSO16949 2 ədəd
Silindr (yuxarı-aşağı ) İSO16949 4 ədəd
Yük qaldırma silindri ( yuxarı-aşağı ) İSO16949 6 ədəd
Hidravlik yağ çəninin borusu İSO16949 2 ədəd
Ox mili dəsti İSO16949 6 ədəd
Sükanın yağ nasosu İSO16949 4 ədəd
Hidravlik yağ paylayıcı İSO16949 4 ədəd
Hidromufta İSO16949 4 ədəd
Su radiatoru İSO16949 4 ədəd
Su nasosu İSO16949 4 ədəd
Oxun yağ silindri ( strelanın ) İSO16949 4 ədəd
HİDRAVLİK DİŞLİ ÇARX NASOSU NŞ-32 İSO16949 4 ədəd
Soyutma pəri İSO16949 2 ədəd
Sürətlər qutusunun yağ nasosu İSO16949 4 ədəd
Çəngəlinin yağ silindrin təmir dəsti (yuxarı və aşağı) İSO16949 4 ədəd
Yanacaq nasosu İSO16949 4 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

24.04.2020 15:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

19.05.2020 14:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

01.06.2020 18:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

02.06.2020 14:00

İştirak haqqı: 200 AZN

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra "Asan Ödəniş et" düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:

ÇATDIRILMA YERİ

Gəncə ş., Yevlax şosesi 53

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

İl ərzində hissə-hissə

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Mallar qəbul edildikdən 15 bank günü müddətində ödənilir

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Tələb olunur
Rekvizitlər
Tələb olunur
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Tələb olunur
Nizamnamə
Tələb olunur
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Tələb olunur
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Tələb olunur
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Tələb olunur
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 10 bal

Anoloji təcrübəsinə görə
5
"İddiaçı”ların anoloji təcrübəyə dair müqavilə(lər) haqda məlumat təqdim etməsi
Keyfiyyət standartlarınınnın təqdim edilməsinə görə
5
”İddiaçı”ların təklif etdiyi mallara görə keyfiyyət sertifikatların təqdim edilməsi
 

Qiymət təklifi:: 90 bal

Qiymət təklifi
90
Qiymət təklifi bütün xərclər daxil əsas məbləğdən və ƏDV də ibarət olmaqla göstərilməlidir. Təklif portala yüklənməklə pdf formatda da yüklənməlidir.
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifi dəyərinin 1 (bir) faizi həcmində bank təminatı verilməlidir (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 (altımış) bank günü qüvvədə olmalıdır
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 (otuz) bank günü qüvvədə olmalıdır
Müqavilənin təminatı
-
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Elmir
Vəliyev
+994502897433
+994502897433

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 24.04.2020 15:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz