TENDER

22 Aprel

Dövlət Miqrasiya Xidməti TENDER elan edir

Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI DÖVLƏT MİQRASİYA XİDMƏTİ

Təşkilat VOEN: 1700760271

Təşkilatın ünvanı: AZ-1114, Bakı şəhəri, Binəqədi rayonu, 3123-cü məhəllə, Binəqədi şossesi 202

Tender predmeti: Azərbaycan Respublikası Dövlət Miqrasiya Xidmətində tələbata uyğun digər maşın və avadanlıqların satın alınması

Tenderin adi: Azərbaycan Respublikası Dövlət Miqrasiya Xidmətində tələbata uyğun digər maşın və avadanlıqların satın alınması

Azərbaycan Respublikası Dövlət Miqrasiya Xidmətində tələbata uyğun digər maşın və avadanlıqların satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
24 port Poe Svitch şəbəkə avadanlığı malın adına uyğun 3 ədəd
Svitch gigabit 8 port şəbəkə avadanlığı malın adına uyğun 2 ədəd
Konverter gigabit şəbəkə avadanlığı malın adına uyğun 10 ədəd
Kondisioner sütun tipli 150 m2, soyutma/isitmə, soyutma gücü 14.5 kvt, isitmə gücü 16 kvt, soyutma qabiliyyəti BTU-55, 2 ədəd
8 port Poe Svitch şəbəkə avadanlığı malın adına uyğun 5 ədəd
Optik "patchpanel" şəbəkə avadanlığı malın adına uyğun 1 ədəd
Konverter 100 mb/s şəbəkə avadanlığı malın adına uyğun 5 ədəd
Sas disk 4TB - Dahua Storage üçün malın adına uyğun 30 ədəd
Logitech E-Meet C960 camera-Video conferense üçün malın adına uyğun 7 ədəd
Svitch gigabit 16 port şəbəkə avadanlığı malın adına uyğun 2 ədəd
Soyuducu şkaf (paslanmaz) Ölçüsü: 140x70x210; tutumu - 2 m3; Temperator aralığı (t) - t= +4+8 C Ölçüsü: 140x70x210; tutumu - 2 m3; Temperator aralığı (t) - t= +4+8 C 3 ədəd
Suflyor - Prompter People FLEX-D-FS15HB Flex 15 High-Brightness TelePrompter Malın adına uyğun 1 ədəd
Ştativ (kamera üçün, kameraya uyğun) Malın adına uyğun 1 ədəd
Yaxa mikrafonu Malın adına uyğun 2 ədəd
Su matoru (gücü 3 kw, 380 V) Malın adına uyğun 1 ədəd
Otbiçən maşın (benzin mühərrikli, gücü 1.5 kw) Malın adına uyğun 1 ədəd
Kondisioner split tipli 60 m2 Malın adına uyğun 2 ədəd
Genişləndirmə çəni 100 lt Malın adına uyğun 1 ədəd
Su qızdırcı (Qızdırılma üsulu: elektrik, gücü: 1.8 kVt, çənin həcmi: 80 lt) 2 ədəd
Video kamera - Sony PXW-Z190 4K 3-CMOS 1/3" Sensor XDCAM Camcorder Malın adına uyğun 1 ədəd
Dahua DVR 16 port malın adına uyğun 1 ədəd
HDD 4TB - Dahua NVR üçün malın adına uyğun 4 ədəd
Çöl üçün İP kamera (3 mp, 105º ) 5 ədəd
Paltaryuyan maşın 9 kq Maks. Yük. 9 kq, İnvertor mühərrik, enerji sərfiyyatı - A+++ , Fırlanma sürəti - 1400 dövr/dəq, Effektiv yuma dərəcəsi A, Sıxılma dərəcəsi B, enerji istehlakı, kVt * s/ kq 1.53, Su sərfiyyatı - 52 l, Proqramların sayı - 16, Çəki - 74 kq, 1 ədəd
Paltaryuyan maşın 7kq Maks.yük.si 7 kq, maks.fırlanma sür. -1200 rpm, Qurutma yox, Eco Bubble Texnologiyası, ölçülər: 85/60/45, Enerji səmərəliliyi sinfi A, Yuma sinfi - A, Suyun istehlakı (dövrəyə görə) 42 l 2 ədəd
Fərdi kompüter (monitorsuz) Intel Core i3 8100 3.60 GHz / 6 MB Cache / 4 Cores/ 4 GB (1 x 4) DDR4 2666MHz / 500 GB, SATA 7200 rpm / DVD-RW / Intel HD Graphics 630 / 10/100/1000 Mbps / 180W / FreeDOS 2.0 / One Year Warranty USB Keyboard and Mouse 50 ədəd
Fərdi kompüter (monitorsuz) Intel Core i3 7100 3.90 GHz / 4 GB (1 x 4) DDR4 2400 MHz / 500 GB, SATA 7200 rpm / DVD-RW / Intel HD Graphics 630 / 10/100/1000 Mbps / 180W / FreeDOS 2.0 / One Year Warranty USB Keyboard and Mouse 10 ədəd
Fərdi kompüter 20.7-inch Monitorla Intel Core i3 7100 3.90 GHz / 4 GB (1 x 4) DDR4 2400 MHz / 500 GB, SATA 7200 rpm / DVD-RW / Intel HD Graphics 630 / 10/100/1000 Mbps / 180W / FreeDOS 2.0 / One Year Warranty USB Keyboard and Mouse 50 ədəd
Kondisioner split tipli (40 m2) Malın adına uyğun 15 ədəd
Sürətli skaner 600 dots per inch x 600 dots per inch (horizontal x vertical), 52 mm x 50.8 mm (horizontal x vertical), 216 mm x 3,048 mm (horizontal x vertical), Paper Formats - A3, A4, A6, B5, B6, Letter, Postcard, Plastic cards, Legal, 80 Pages, Reliable Daily Workload - 6,000 Pages 7 ədəd
Kameraların izlənilməsi üçün fərdi kompüter (monitorsuz) Prosessor: Intel Core i7; Tezliyi: 3.20 up to 4.60 GHz; Operativ yaddaşın növü: DDR4 2666 MHz; 3 ədəd
Çox funksiyalı printer A4 LaserJet / Print, Copy, Scan / 22 ppm / 600 x 600 dpi / LCD / USB 2.0 printing port / 128 MB / 60-163 g/m² / Flatbed / One Year Warranty HP 17A Black CF217A - 1600p HP 19A Imaging Drum CF219A - 12000p 2 ədəd
Çox funksiyalı printer A4, Print, copy, scan, dəqiqədə 18 səhifə (a4) 15 ədəd
Çox funksiyalı rəngli printer (3-ü/ 1-də; çap növü- rəngli; çap formatı - A4,A5,A6,B6; çap tex.-Laser; iki tərəfli çap, interveyslər - USB2.0, RJ-45) 5 ədəd
Çoxfunksiyalı rəngli printer (Çap texnalogiyası: A4 Deskjet; kənardan doldurula bilən; Printerin funksiyaları:Print, copy, scan; Rəngli çap etmə sürəti ISO:15ppm; Mobil çap: ePrint, Apple AirPrint, Wireless Direct Printing; Simsiz şəbəkə:Wi-Fi) 3 ədəd
UPS - UPS 650 Line İnteractive UPS 650VA, 360W, 162-290 VAC 100 ədəd
Televizor LED 43'' (ekran növü-LED; ekran formatı - 16:9; diaqonal-43''; ekran icazəsi-3840x2160; HD dəstəyi-4kUHD; interveyslər - HDMİ-3 əd.;USB2.0- 2 əd; rəqəmsal TV tuner - DVB-T/T2/C/S/S2) 9 ədəd
İç məkanlar üçün İP kamera (3 mp, 105º ) 10 ədəd
Sürətli skaner Ölçülər: 15.4 x 29.7 x 15.2 sm, rəngli skaner sürəti: 25 səh/dəq, (А4) 200 dpi; Ağ qara skaner sürəti: 25 səh/dəq, (А4) 200 dpi; 600 dots per inch x 600 dots per inch (horizontal x vertical), skanerin maksimum ölçüsü: 216 x 914 mm; Çəki (kq): 2.5 15 ədəd
Kondisioner sütun tipli 140 m2, soyutma/isitmə, soyutma gücü 14 kvt, isitmə gücü 15.2 kvt, soyutma qabiliyyəti BTU-48, 1 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

22.04.2020 11:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

13.05.2020 14:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

21.05.2020 14:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

22.05.2020 14:00

İştirak haqqı: 1000 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ38CTRE00000000000004518570
 
VÖEN: 1700760271
 
Bank: DXA
 
Kodu: 210005
 
M/H: AZ41NABZ01360100000000003944
 
S.W.İ.F.T: CTREAZ22
 
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

Azərbaycan Respublikası Dövlət Miqrasiya Xidmətində tələbata uyğun digər maşın və avadanlıqların satın alınması üzrə AÇIQ TENDERƏ DƏVƏT EDİR Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun olaraq Tender təkliflərini, eləcə də bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmalrı üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar) səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştırak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prodedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron imzanın sahibi olmalıdır. Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təklif və sorğular nəzərə alınmayacaq. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar. Tenderdə iştirak etmək istəyən təşkilatlar müəyyən edilən məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köcürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu və müsahibə üzrə təkliflərini Portal vasitəsi ilə təqdim edə bilərlər. – Azərbaycan Respublikası Dövlət Miqrasiya Xidmətində tələbata uyğun digər maşın və avadanlıqların satınalınması İştirak haqqı: 1000 AZN Hesab: AZ38CTRE00000000000004518570 VÖEN: 1700760271 Bank : DXA Filialın kodu: 210005 VÖEN: 1401555071 SWIFT: CTREAZ22 M/h: AZ41NABZ01360100000000003944 Büdcə səviyyə kodu: 7 Büdcə təsnifat kodu: 142330. İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır. İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər. 1. İddiaçının tam adı hüquqi statusu, nizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri 2. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi; 3. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır); 4. Tender təklifi dəyərinin 1 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır); 5. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış; 6. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti; 7. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı; 8. Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması. 9. Podratçının müəyyən etdiyi digər sənədlər. 10. Tenderin əsas şərtlər toplusuna əlavə olunmuş standart formalara uyğun müvafiq məlumatlar. Sənədlər Azərbaycan dilində, tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender sənədləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). İddiaçılar tender ilə bağlı sualları Portal vasitəsilə Satınalan Təşkilata ünvanlaya bilərlər. Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun keçiriləcəkdir. İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün ixtisas göstəricilərinə dair sənədləri 12.05.2020 14:00 tarixinə qədər və tender təklifi ilə bank təminatı sənədlərini 20.05.2020 14:00 tarixinə qədər PORTAL VASİTƏSİLƏ təqdim etməlidirlər. İddiaçıların təklifləri 21.05.2020 14:00 tarixində açılacaqdır. İddiaçılar açılışın nəticələri ilə Portal vasitəsi ilə tanış ola bilərlər. QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır. Tender Komissiyası

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

2020

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Satınalma müqaviləsi üzrə ödəmələr (o cümlədən avans ödənişi) satınalan təşkilat tərəfindən tenderin əsas şərtlər toplusunda və satınalma müqaviləsində müəyyənləşdirilmiş qaydada və məbləğdə, malgöndərənin (podratçının) təqdim etdiyi sənədlər (qaimələr, hesab fakturalar, aktlar və digər sənədlər) əsasında ödənilir.

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Zəruridir. Təsdiqedici sənəd PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir.
Rekvizitlər
Zəruridir. Malgöndərənin VÖEN-i, bank rekvizitləri, ünvanı, dövlət reyestrindən cixarış, sahibkarklıq kateqoriyası haqqında məlumat-Təsdiqedici sənəd PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir.
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Qeydiyyat şəhadətnaməsi təqdim olunmalıdır.Təsdiqedici sənəd PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir.
Nizamnamə
Zəruridir. Notarial qaydada təsdiq olununmalıdır. Təsdiqedici sənəd PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir.
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Zəruridir. Təsdiqedici sənəd PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir.
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Zəruridir. Təsdiqedici sənəd PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir.
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Zəruridir. Təsdiqedici sənəd PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir.
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 40 bal

Müsabiqəyə təqdim olunmuş tender təkliflərində mal-materiallar sifariş veriləndən sonra yerinə yetirilmə müddətlərinə görə
20
Təsdiqedici sənəd PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir. Şərtlər toplusunda müəyyənlşdirilmiş qaydada
Son 2 il ərzində (2018-2019-cu illər) uğurla yerinə yetirilmiş və ya davam edən, dəyəri beş min manat və daha artıq olan müqavilələrinin sayı
20
Təsdiqedici sənəd PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir. Şərtlər toplusunda müəyyənlşdirilmiş qaydada
 

Qiymət təklifi:: 60 bal

Qiymət təklifi
60
İddiaçı tərəfindən təqdim edilmiş qiymətə əsasən tam tender predmeti üzrə malların son təyinat nöqtəsinə təhvil verilməsi üçün tələb olunan xərclər (nəqliyyat, sığorta, xərcləri vergilər və rüsumlar və s.) daxil edilməlidir
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifi dəyərinin 1 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır);
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
Müqavilənin təminatı
-
Müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı- 2% (iddiaçının təklifi 100 000 ABŞ dollar manat ekvivalentindən çox olarsa)

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Gülsüm İsmayılova
inspektor
0125656118
0125656118

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 22.04.2020 11:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz