TENDER

07 Aprel

Daxili İşlər Nazirliyinin Komendant xidməti TENDER elan edir

Təşkilatın adı: DAXİLİ İŞLƏR NAZİRLİYİNİN KOMENDAT XİDMƏTİ

Təşkilat VOEN: 1700425571

Təşkilatın ünvanı: Azərbaycan prospekti 7

Tender predmeti: DİN-in inzibati binalarında multizonalı mərkəzi kondisioner siteminin daxili və xarici bloklarının, kompressorlarının, daxili bloklarının elektron platalarının, mərkəzi istilik sisteminin aqreqatlarının istilik ötürücülərinin və ventiliyatorlarının, su dövriyyə nasoslarının alınmasının

Tenderin adi: Avadanlıqların alınması

DİN-in inzibati binalarında multizonalı mərkəzi kondisioner siteminin daxili və xarici bloklarının, kompressorlarının, daxili bloklarının elektron platalarının, mərkəzi istilik sisteminin aqreqatlarının istilik ötürücülərinin və ventiliyatorlarının, su dövriyyə nasoslarının alınmasının

Başlıq Açıqlama Miqdar  
McQuay multizonalı mərkəzi kondisioner sisteminin xarici bloku (MDS180BR) ada uyğun olaraq 4 ədəd
Dövriyyə nasosu WILO 400V 7,5KW ada uyğun olaraq 4 ədəd
Mərkəzi istilik sisteminin qazanı üçün ventilyator 220v 90W ada uyğun olaraq 8 ədəd
McQuay multizonalı mərkəzi kondisioner sisteminin xarici blokunun kompressoru ada uyğun olaraq 21 ədəd
McQuay multizonalı mərkəzi kondisioner sisteminin daxili blokunun elektron platası ada uyğun olaraq 15 ədəd
Mərkəzi istilik sisteminin qazanı üçün idarəetmə platası ada uyğun olaraq 6 ədəd
Dövriyyə nasosu WILO 400V 11KW ada uyğun olaraq 1 ədəd
McQuay multizonalı mərkəzi kondisioner sisteminin xarici bloku (MDS240BR) ada uyğun olaraq 1 ədəd
McQuay multizonalı mərkəzi kondisioner sisteminin daxili bloku (MCCD020C) ada uyğun olaraq 11 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

10.03.2020 20:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

08.04.2020 17:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

15.04.2020 12:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

17.04.2020 17:00

İştirak haqqı: 50 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ67CTRE00000000000002078401
 
VÖEN: 1700425571
 
Bank: Dövlət Xəzinədarlıq Agentliyi
 
Kodu: 210005
 
M/H: AZ41NABZ01360100000000003944
 
S.W.İ.F.T: CTREAZ 22
 
Büdcə təsnifat kodu:

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri Azərbaycan prospekti 7

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

Aylıq tələb olunan miqdarda il sonuna qədər

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Hissə-hissə köçürmə yolu ilə

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Arayışın verilmə tarixi 01.02.2020-ci il tarixdən sonra olmalıdı
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Maliyyə arayışı son maliyyə ilinə olan məlumatı əks etdirməlidir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Arayışın verilmə tarixi 01.02.2020-ci il tarixdən sonra olmalıdı
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Vəzifəsinin yerinə-yetirməməsi halı olmamalıdır
Nizamnamə
Zəruridir və notarial qaydada təsdiq olunmalıdır
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Regestirdən çıxarış zəruridir və Notarial təsdiq olunmalıdır
Rekvizitlər
Regestirdən çıxarış zəruridir və Notarial təsdiq olunmalıdır
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 35 bal

Nəzərdə tutulmuş avan ödənişinə görə
10
Avan nəzərdə tutlmamışdırsa- 10 bal Avans nəzərdə tutlumuşdursa- 0 bal
Malların mövcud tələblərə uyğunluğu
10
Mallar mövcud tələblərə uyğun olarsa -10 bal Mallar mövcud tələblərə uyğun olmazsa -0 bal
Mal-materialların çatdırılması müddəti
15
Qeyd: Müsabiqəyə təqdim olunmuş tender təkliflərində mal-materialların çatdırılması müddətlərinə görə balların hesablanması aşağıdakı düsturla müəyyən olunur: MÇ = M1/M0*15 Burada: MÇ- tender təklifində mal-materialların çatdırılma müddətinin balla ifadəsi; M1- iddiaçılar arasında ən qısa çatdırıma müddəti; M0- müqayisə olunan tender təklifində çatdırılma müddəti;
 

Qiymət təklifi:: 65 bal

Qiymət təklifi
65
Qiymət təklifi bütün vergi və dövlət rüsumları daxil olmaqla göstərilməliodir
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin 1% həcmində təminat tələb olunur.
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
İddiaçının tender təklifi təklifin açıldığı gündən 30 bank günü qüvvədə olmalıdır
Müqavilənin təminatı
-
Satınalma müqaviləsinin dəyəri 100.000,00 ABŞ dollarının manat ekvivalentinə bərabər və ya ondan yüksək olarsa müqavilə dəyərinin 5%-i həcmində təminat tələb olunur

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Rza Mustafayev
Muhasib
0125909883
0125909883

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 10.03.2020 20:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz