TENDER

09 Yanvar

Dövlət Turizm Agentliyi tender elan edir

Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ DÖVLƏT TURİZM AGENTLİYİ

Təşkilat VOEN: 1404365471

Təşkilatın ünvanı: Nizami 96E, Landmark I

Tender predmeti: Azərbaycan Respublikasının Dövlət Turizm Agentliyi tərəfindən turizm informasiya və monitorinq sisteminin qurulması xidmətlərinin satın alınması

Tenderin adi: Azərbaycan Respublikasının Dövlət Turizm Agentliyi tərəfindən turizm informasiya və monitorinq sisteminin qurulması xidmətlərinin satın alınması

Azərbaycan Respublikasının Dövlət Turizm Agentliyi tərəfindən turizm informasiya və monitorinq sisteminin qurulması xidmətlərinin satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Funksional tələbatların yaradılması Funksional tələbatların yaradılması 1 ədəd
Texniki dəstək xidmətlərinin göstərilməsi Texniki dəstək xidmətlərinin göstərilməsi 1 ədəd
Testlər və təlimlərin keçirilməsi Testlər və təlimlərin keçirilməsi 1 ədəd
Məlumat bazasının yaradılması Məlumat bazasının yaradılması 1 ədəd
Xəritə modulu ilə bağlı məlumatların işlənilməsi Xəritə modulu ilə bağlı məlumatların işlənilməsi 1 ədəd
Analiz və texniki tapşırığın, siyahının, məhsul dizaynının, qiymətləndirmə və keyfiyyət sisteminin hazırlanması Analiz və texniki tapşırığın, siyahının, məhsul dizaynının, qiymətləndirmə və keyfiyyət sisteminin hazırlanması 1 ədəd
Administrator üçün şəxsi kabinetin formalaşdırılması Administrator üçün şəxsi kabinetin formalaşdırılması 1 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) -

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

08.01.2020 16:58

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

29.01.2020 12:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

06.02.2020 18:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

07.02.2020 12:00

İştirak haqqı: 500 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ53CTRE00000000000008498501
 
VÖEN: 1404365471
 
Bank: Dövlət Xəzinıdarlıq Agentliyi
 
Kodu: 210005
 
M/H: AZ41NABZ01360100000000003944
 
S.W.İ.F.T: CTREAZ22
 
Büdcə təsnifat kodu: 142330

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı şəhəri, Nİzami 96E, Landmark I

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

Əsas Şərtlər Toplusuna uyğun olaraq

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

Əsas Şərtlər Toplusuna uyğun olaraq

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Formal tələb kimi nəzərə alınacaq
Tender təklifini və satınalma müqaviləsini imzalamaq səlahiyyətinə malik olan şəxsin səlahiyyətlərini təsdiq edən sənəd
Vəzifəsi göstərilməklə şəxsiyyətini təsdiq edən sənəd
Mikro, kiçik, orta və ya iri sahibkarlıq subyektinə aid olmasına dair məlumat
iddiaçının hansı sahibkarlıq subyektinə aid olması göstərilməlidir (müvafiq təsdiqedici sənəd və ya iddiaçı şirkətin rəsmi blankında)
Dövlət Qeydiyyatı haqqında şəhadətnamə
Surəti təqdim olunduğu halda son 3 ayı əhatə etməklə notarial qaydada təsdiq olunmalıdır
Rekvizitlər
Hüquqi ünvan və bank rekvizitləri göstərilməlidir
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Azərbaycan Respublikası, hüquqi şəxslərin dövlət reyestrindən çıxarışının surəti təqdim olunduğu halda son 3 ayı əhatə etməklə notarial qaydada təsdiq əlavə olunmalıdır.
Nizamnamə
Nizamnamənin surəti təqdim olunduğu halda son 3 ayı əhatə etməklə notarial qaydada təsdiq olunmalıdır
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Son 1 (bir) ili əhatə etməlidir
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Son 1 (bir) ili əhatə etməlidir
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Son 1 (bir) ili əhatə etməlidir
 
İxtisas göstəriciləri:
 
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 60 bal

İşlərin təhvil verilməsi müddəti
15
Əsas Şərtlər Toplusuna uyğun olaraq müəyyən edilmiş müddətdə icra olunmalıdır (Əsas Şərtlər Toplusu, Əlavə 4, Əlavə 12, 6-cı bənd)
Peşəkar kadr heyəti
25
Layihəyə cəlb olunacaq işçilərin siyahısı, sayı və CV-ləri göstərilməlidir.
Analoji işlərdə təcrübə
20
Oxşar işlərin göstərilməsi (bağlanmış müqavilələrin əlavə olunması, Əsas Şərtlər Toplusu, Əlavə 3)
 

Qiymət təklifi:: 40 bal

Müqavilənin təminatı
-
Müqavilə imzalandıqdan sonra tenderin qalibi satınalan təşkilata imzalayacağı yekun müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatını (müqavilə dəyərinin 5 (beş) % məbləğində) təqdim etməlidir (əlavə olunmuş formaya müvafiq). Müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatının müddəti müqavilə müddətində və müqavilə müddəti bitdikdən sonrakı 3 (üç) ay müddətində qüvvədədir.
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi təkliflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 (otuz) bank günü qüvvədə olmalıdır. Tender təkliflərinin qüvvədəolma müddəti tender zərflərinin açılışı günündən sonra 30 (otuz) bank günü təşkil edir. İddiaçılar öz tender təklifləri üçün təminat hüququnu itirmədən onu yalnız tender təkliflərinin verilməsi müddəti qurtaranadək dəyişdirə və ya geri götürə bilərlər. Tender təkliflərinin təqdimolunma müddəti qurtardıqdan sonra bütün dəyişikliklər, yaxud təklifləri geriçağırma barədə xəbərdarlıqlar etibarsız hesab olunacaqdır (Əsas Şərtlər Toplusu, Əlavə 8)
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin bank təminatı onun ümumi dəyərinin 1 (bir) faizi həcmində müəyyən edilir. Tender təklifinin bank təminatı tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 (otuz) bank günü çox olmalıdır. Bank təminatı olmayan bütün tender təklifləri Tender Komissiyası tərəfindən kənarlaşdırılacaqdır (Əsas Şərtlər Toplusu, Əlavə 8)
Qiymət təklifi
40
Tender predmeti üzrə işlərin görülməsi ilə bağlı nəzərdə tutulan vergilər, rüsumlar, digər məcburi ödəmələr, eləcə də nəqliyyat, yaşayış, rabitə, sığorta xərcləri İdiaçının qiymət təklifinə daxil edilir (Əsas Şərtlər Toplusu, Əlavə 6 və 7)

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Mehman Bayramov
Sektor müdiri
(+994 12) 5058704/ daxili 2304
(+994 12) 5058704/ daxili 2304

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdirQEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 08.01.2020 16:58 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz