TENDER

08 Yanvar

ASAN Xidmət tender elan edir

Təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ PREZİDENTİ YANINDA VƏTƏNDAŞLARA XİDMƏT VƏ SOSİAL İNNOVASİYALAR ÜZRƏ DÖVLƏT AGENTLİYİ

Təşkilat VOEN: 1701393691

Təşkilatın ünvanı:

Tender predmeti: : 2020-ci il üçün Bakı və regional “ASAN xidmət” mərkəzlərində avadanlıqlara (Havalandırma, çiller və kondisionerlərə) aylıq texniki dəstək xidmətinin satın alınması

Tenderin adi: : 2020-ci il üçün Bakı və regional “ASAN xidmət” mərkəzlərində avadanlıqlara (Havalandırma, çiller və kondisionerlərə) aylıq texniki dəstək xidmətinin satın alınması

: 2020-ci il üçün Bakı və regional “ASAN xidmət” mərkəzlərində avadanlıqlara (Havalandırma, çiller və kondisionerlərə) aylıq texniki dəstək xidmətinin satın alınması

Başlıq Açıqlama Miqdar  
Bakı və regional "ASAN ximdət" mərkəzlərində havalandırma, çiller və kondisionerlərə texniki dəstək xidməti Havalandırma, çiller və kondisionerlərin profilaktik yoxlanışı, təmizlənməsi, bütün növ nasazlıqların aradan qaldırılması, daim işlək vəziyyətdə saxlanılması 20 ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 50730000-1 Soyuducu(ventilyator) qrupların təmiri və texniki xidməti,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

08.01.2020 16:01

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

31.01.2020 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

10.02.2020 17:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

11.02.2020 11:00

İştirak haqqı: 250 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

 
Hesab: AZ20CTRE00000000000004878570
 
VÖEN: 1701393691
 
Bank: Dövlət Xəzinədarlıq Agentliyi
 
Kodu: 210005
 
M/H: AZ41NABZ01360100000000003944
 
S.W.İ.F.T: CTREAZ 22
 
Büdcə təsnifat kodu: 142340

ÇATDIRILMA YERİ

Bakı və regional "ASAN xidmət" mərkəzləri

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

il ərzində

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

şərtlər toplusuna uyğun

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Müvafiq vergi orqanı tərəfindən təqdim olunmuş arayış.
Müvafiq mərkəzi icra hakimiyyəti oraqanı tərəfindən verilmiş lisenziyalar
Lisenziyalar
İddiaçının analoji işlərdə təcrübəsi, potensial texniki və kadr imkanları haqqında rəsmi məlumatı
İşlər üzrə təcrübəsi, potensial texniki və kadr imkanları haqqında yazılı məlumat. Əmək haqqı reyesterindən ümumi işçiləri haqqında məlumat.
İddiaçının müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları
Sertifikatlar
Rekvizitlər
Bank hesabı, hüquqi və faktiki ünvanı
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Dövlət reyesterindən çıxarış
Nizamnamə
Nizamnamə
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Müvafiq vergi orqanı tərəfindən təqdim olunmuş arayış.
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Son 1 illik dövr üzrə müvafiq bank hesablarından çıxarış
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
2018-ci il üzrə təqdim olunmuş və təsdiq olunmuş vergi hesabatı.
 
İxtisas göstəriciləri:
Öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyəti olması
Öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyəti olması ilə bağlı yazılı məlumat
İddaiaçının mikro, kiçik və orta sahibkarlıq meyarlarına uyğun olması
Müvafiq icra hakimiyyəti orqanının müəyyən etdiyi meyarlara uyğunluq.
İxtisaslı kadr imkanlarının mövcudluğu
Tender predmeti üzrə işlərin görülməsi üçün ixtisaslı kadr imkanlarının mövcudluğu barədə təsdiqedici sənədlər
Ən azı 2 (iki) il müvafiq sahə üzrə fəaliyyətinin olması
Vergi ödəyicisinin dövlət reyesterindən çıxarış
Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 2 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi
Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 2 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi ilə bağlı yazılı məlumat
Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin olmaması
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin olmaması haqqında arayış
Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması
Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması ilə bağlı yazılı məlumat
Satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkarlığının, təcrübəsinin, texniki və maliyyə imkanlarının, işçi qüvvəsinin, idarəetmə səriştəsinin, etibarlığının olması
İşlər üzrə təcrübəsi, potensial texniki və kadr imkanları haqqında yazılı məlumat. Əmək haqqı reyesterindən ümumi işçiləri haqqında məlumat. Son 1 illik dövr üzrə müvafiq bank hesablarından çıxarış
 

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

 

Texniki təklif: 15 bal

Maliyyə vəziyyəti
10
Maliyyə vəziyyəti (ödəmə qabiliyyətinin olması) (MV) -10 bal Son bir il üçün verilmiş bank dövriyyəsinin debit hissəsindəki məbləği ilə hesablanır. Ən yüksək yekun balans məbləği maksimum 10 balla qiymətləndirilir. Bundan aşağı məbləğlər aşağıdakı kimi qiymətləndiriləcək: A=B/C x 10 A-iddiaçının maliyyə vəziyyətini qiymətləndirən bal; Biddiaçının son 1 ildə dövriyəsi; C-ən yüksək məbləğ.
İxtisaslı kadr imkanlarının mövcudluğu
5
İxtisaslı kadr imkanlarının mövcudluğu (Kİ) 5 (Əks halda = 0)
 

Qiymət təklifi:: 85 bal

Müqavilənin təminatı
-
3%
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifi zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır.
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifi dəyərinin 1 % -i həcmində bank təminatı təqdim olunmalıdır. Tender təklifi üzrə zəmanət zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır.
Qiymət təklifi
85
Tender təklifi bütün xərclər və vergilər daxil olmaqla Azərbaycan manatı ilə ifadə olunmalıdır.

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi: 30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı: 60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Kamal Səfərov
Məsləhətçi
012 444 74 44
012 444 74 44

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdirQEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 08.01.2020 16:01 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz