12 Noyabr

"DOST İŞ MƏRKƏZİ" tender elan edir

Təşkilatın adı: "DOST İŞ MƏRKƏZİ" MƏHDUD MƏSULİYYƏTLİ CƏMİYYƏTİ

Təşkilat VOEN: 1305835261

Təşkilatın ünvanı: AZ1005 Bakı şəh. Səbail rayonu H.Z.Tağıyev küç. Ev 13

Tender predmeti: Avadanlığın alınması təsnifatı üzrə malların satınalınması

Tenderin adi: Avadanlığın alınması təsnifatı üzrə malların satınalınması

Avadanlığın alınması təsnifatı üzrə malların satınalınması

BaşlıqAçıqlamaMiqdar
Telefon adapteriSNOM/PSM10R-050L65NE-R5ədəd
Telefon adapteriSNOM/F05L5-050060SPAV15ədəd
İnternet kabel üçün başlıqkonni/Leqrand10ədəd
Switchİdarə olunmayan port 162ədəd
Switchİdarə olunmayan port 82ədəd
BarabanHP LaserJet Pro MFP M227fdw50ədəd
KartricHP LaserJet Pro MFP M227fdw/CF230X50ədəd
BarabanHP LaserJet Pro MFP M130fn,a/CF219A20ədəd
SSDWestern Digital (WD-500 gb)20ədəd
RamKingston 4 gb DDR4 (2400 mhz)20ədəd
KatricCanon 252040ədəd
BarabanCanon 252040ədəd
İnternet şəbəkəsi üçün kabelUTP/metr305m
ŞrederSürət sayı ≥3m/dəq, 1 dəfəyə məhv edilən vərəq sayı ≥8 ədəd, fraqment ölçüsü 4x40mm, avtokəsmə ilə, səs səviyyəsi ≤70 db, ölçüləri döşəməüstü4ədəd

ÜSL kod (kateqoriya) - 30232000-4 Periferik avadanlıqlar,

Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı

08.11.2019 14:00

Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

02.12.2019 11:00

Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı

10.12.2019 18:00

Zərflərin açılış tarixi və vaxtı

11.12.2019 11:00

İştirak haqqı: 200 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

Hesab: AZ90AIIB40060019440425072208VÖEN: 9900003611Bank: Kapitalbank Sahil filialKodu: 201218M/H: AZ37NABZ01350100000000001944S.W.İ.F.T: AIIBAZ2XXXXBüdcə təsnifat kodu: 225412

ÇATDIRILMA YERİ

AZ1005, Bakı şəhəri, Z.Tağıyev küçəsi, 13

ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ

25.12.2019

ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ

DDP

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ

1. 30% - avans ödənişi, satınalma müqaviləsinin imzalanmasından və bank təminatı təqdim edildikdən sonra 5 (beş) bank günü müddətində 2. 70% - malları təhvil-təslim aktı ilə Sifarişçiyə təhvil verildikdən sonra 5 (beş) bank günü müddətində

Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN

TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR

Tələb olunan sənədlər:

Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayışTələb olunurİddiaçının müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatlarıTələb olunurİddiaçının işləri yerinə yetirmək üçün potensial imkanları və maddi-texniki bazası haqqında yazılı məlumatTələb olunurRekvizitlərTələb olunurQeydiyyatdan keçdiyi ölkəTələb olunurNizamnaməTələb olunurSon bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmamasıTələb olunurMaliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışıTələb olunurFəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surətiTələb olunur

İxtisas göstəriciləri:

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

TENDER TƏKLİFİ

Texniki təklif: 20 bal

Müqavilənin yerinə yetirilmə müddəti10: 25.12.2019-cu il tarixə qədər müqavilənin yerinə yetirilməsi - 10 bal; 25.12.2019-cu il tarixdən sonra - 0 bal.Müvafiq sahədə iş təcrübəsi10Balın hesablanması aşağıdakı qaydada aparılacaqdır: İşT = (10xİİT)/İİT1, İşT - müvafiq sahədə iş təcrübəsi, İİT – İddiaçının müvafiq sahədə yazılı şəkildə təqdim etdiyi iş təcrübəsi barədə illər üzrə məlumatlar; İİT1 – iştirakçılar sırasından müvafiq sahədə illər üzrə ən çox iş təcrübəsi olan iddiaçı.

Qiymət təklifi:: 80 bal

Qiymət təklifi80Tender təklifinin qiymətinə bütün vergi, nəqliyyat və sığorta xərcləri daxil edilərək manatla hesablanmalıdır.Tender təklifinin təminatı-Tender təklifi dəyərinin 1 faizi həcmində (təklifin təminatı) bank təminatı zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü müddətində qüvvədə olmalıdır.Təklifin qüvvədə olma müddəti-Zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü müddətində qüvvədə olmalıdır.Müqavilənin təminatı-

Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn

Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)

Tender təklifi:30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı:60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra

FİRUDİN MƏSMƏLİYEVİnzibati şöbənin müdiri012-497-41-19012-497-41-19MƏHƏMMƏD SEYİDƏLİYEVMaliyyə şöbəsinin 1-ci region üzrə müdiri051-207-59-19051-207-59-19

Tələb olunan iddiacıların sayı: 3

  • • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
  • Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
  • Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
  • Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
  • Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (https://etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
  • Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
  • Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
  • Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
  • Müəyyən edilməmişdir

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.

Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 08.11.2019 14:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz