04 Noyabr

"Bank Respublika" bu vəzifələr üzrə işçi axtarır - VAKANSİYA

1. Bank Respublika ASC Hesab üzrə mütəxəssis (Qax filialı) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.

Namizədə qarşı tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Yüksək ünsiyyət bacarığı;
  • Azərbaycan dili-əla (yazılı və şifahi );
  • Komputer bilikləri. Microsoft Office Programs (Word, Excel);
  • Müxtəlif düşüncə və dünya görüşünə malik insanlarla yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;
  • Fikrini dəqiq, dolğun və özünə əminliklə təqdim etmə bacarığı;
  • Yeni bilik və bacarıqları özündə inkişaf etdirmək həvəsi;
  • Komandanın bir üzvü olmaq üçün, yeni iş mühitinə və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacarığı.

Ümumi vəzifə öhdəlikləri:

  • Müştərilərə bankın məhsul və xidmətləri haqqında ətraflı, dolğun məlumat və məsləhətlər vermək;
  • Bankın müştərilərinə xidmət etmək, o cümlədən müxtəlif müqavilələri, ərizə formalarını, əmanət kitabçalarını rəsmiləşdirmək;
  • Fiziki və hüquqi şəxslərə cari hesablar açmaq, aparmaq və bağlamaq;
  • Əmanət hesabları üzrə faizlərin və əmanətin ödənilməsini həyata keçirmək;
  • Pul vəsaitlərinin nağdsız qaydada hesablara daxil edilməsini və silinməsini həyata keçirmək;
  • Əmanət, bank kartları, bank metalları, pul köçürmələri və bank seyfi üzrə əməliyyatlar aparmaq;
  • Qayda və təlimatlara uyğun olaraq hesab üzrə müştərilərin sərəncamlarını icra etmək;
  • Müştərilərin hesabları üzrə çıxarışları hazırlamaq və təqdim etmək;
  • Bank sənədlərini Azərbaycan Respublikasının qüvvədə olan qanunvericiliyinin tələblərinə uyğun qaydada tərtib etmək və rəsmiləşdirmək.

Sizə nə təklif edirik?

  • Əlverişli iş mühitində çalışmaq imkanı;
  • Karyera və inkişaf perspektivləri.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 22 yanvar 2019-cu il tarixinədək, email-in mövzu hissəsində Hesab üzrə mütəxəssis (Qax filialı) qeyd edərəkHR@bankrespublika.az elektron ünvanına göndərə bilərlər.

2. Bank Respublika ASC«Xaçmaz regionu üzrə istehlak kreditləri mütəxəssisi»vəzifəsi üzrə vakansiyalar elan edir.

Namizədə qarşı tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla);
  • MS Office (Word, Excel,Outlook) proqramları üzrə biliklər;
  • Satış və ehtiyacların təyin edilməsi bacarığı;
  • Müxtəlif düşüncə və dünya görüşünə malik insanlarla yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;
  • Fikrini dəqiq, dolğun və özünə əminliklə təqdim etmə bacarığı;
  • Yeni bilik və bacarıqları özündə inkişaf etdirmək həvəsi;
  • Komandanın bir üzvü olmaq üçün, yeni iş mühitinə və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacarığı.

Ümumi vəzifə öhdəlikləri:

  • Bankın məhsullarının effektiv və keyfiyyətli satışı;
  • Keyfiyyətli portfel formalaşdırmaq və portfeli idarə etmək.

Sizə nə təklif edirik?

  • Əlverişli iş mühitində çalışmaq imkanı;
  • Karyera və inkişaf perspektivləri;
  • Rəqabətli əmək haqqı və bonus qazanma imkanları.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 22 yanvar 2019-cu il tarixinədək, email-in mövzu hissəsində Xaçmaz regionu üzrə istehlak kreditləri mütəxəssisi qeyd edərəkHR@bankrespublika.az elektron ünvanına göndərə bilərlər.

  • Müraciət etmədən öncə vakansiya üçün vacib dəyərləndiriləcək tələblərlə tanış olun və müsahibə zamanı bu tələbləri nümayiş etdirə biləcəyinizə əmin olun;
  • Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.