Kapital Bank namizədləri İnzibati İdarəetmə Departamentində Satınalma üzrə Mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
Öhdəliklər
-
Satınalmaların təşkili və tələb olunan sənədləşmə işlərinin aparılması;
-
Satınalma ilə bağlı hesabat, təqdimat, müqavilə və s. sənədlərin hazırlanması;
-
Tədarükçü şirkətlərdən qiymət təkliflərinin alınması, təkliflərin müqayisəli təhlilinin aparılması və optimal təklifin rəhbərliyə təqdim edilməsi.
Tələblər
-
Ali iqtisadi təhsil;
-
İT avadanlıqlar, proqram təminatı və lisenziyaların təmin olunması üzrə iş təcrübəsinin olması arzuolunandır
-
Marketinq, reklam məhsulları və yerləşdirmələr üzrə iş təcrrübəsinin olması arzuolunandır
-
Operativlik, çevik qərarvermə və vaxtdan düzgün istifadə bacarıqları;
-
Xarici bazar qiymətlərinin təhlili və müqayisəli təhlil bacarığının olması;
-
Əla səviyyədə Azərbaycan, Rus və İngilis dili biliyi;
-
Satınalma və təchizat sahəsində 3 illik iş təcrübəsi;
-
Yüksək səviyyədə MS Excel və MS Word biliyi.
CV-lərinizi, mövzu hissəsində “Satınalma üzrə mütəxəssis” qeyd etməklə[email protected] e-mail ünvanına göndərə bilərsiniz.