“Synergy Group” maliyyə meneceri (bölgə), maliyyə mütəxəssisi (Baş ofis) vəzifəsinə işçilər axtarır.
-
MALİYYƏ MENECERİ (bölgə)
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
• Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyini, rəhbərliyin verdiyi əmr və təsdiq etdiyi daxili təlimatları öz işində rəhbər tutmaq;
• Tabeçiliyində olan əməkdaşlara ümumi rəhbərliyi həyata keçirmək, işlərini əlaqələndirmək, fəaliyyətlərinə nəzarət etmək və səmərəli şəkildə təşkil olunmasına görə birbaşa məsulliyyət daşımaq;
• Şirkətin inkişaf strategiyasına uyğun illik maliyyə büdcəsini tərtib etmək və büdcənin icrasına nəzarət etmək;
• Aylıq idarəetmə hesabatlarını hazırlamaq;
• Pul vəsaitlərin hərəkətini mütəmadi təhlil etmək və pul vəsaitlərin sərfiyyatı ilə bağlı qısamüddətli proqnozlar vermək;
• İstehsal / xidmət, satış, marketinq, təchizat və digər bölmələrdən alınan məlumatların maliyyə təhlilini aparmaq və xərcləri optimallaşdırmaq;
• Kənar və daxili auditorlar tərəfindən vaxtaşırı aparılan audit yoxlamaları işini təşkil etmək və onların əldə etdiyi nəticələri və verdiyi tövsiyələri təhlil etmək
Namizədə olan tələblər:
• Ali iqtisadi təhsil;
• Maliyyə sahəsində minimum 3 illik iş təcrübəsi;
• Microsoft Office (Excel, Word) bacarıqların üstün səviyyədə olması;
• 1C 8.3 proqramı ilə sərbəst işləmək bacarığı;
• İdarəetmə uçotu və maliyyə təhlili üzrə biliklər;
• Güclü ünsiyyət və danışıq qabiliyyəti;
• Təzyiq altında və dəyişkən iş qrafiki ilə işləmək bacarığı;
• Komandada işləmək bacarığı
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “Maliyyə Meneceri” yazaraq [email protected] ünvanına göndərilməsi xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
2. MALİYYƏ MÜTƏXƏSSİSİ (Baş ofis)
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
• Törəmə təşkilatların aylıq idarəetmə hesabatlarını nəzərdən keçirmək və Maliyyə Hesabatların Beynəlxalq Standartlarına (MHBS) uyğun düzəlişlər vermək;
• Holdinq üzrə aylıq konsolidə olmuş maliyyə hesabatlarını tərtib etmək;
• Törəmə təşkilatların illik maliyyə büdcələrinin düzgünlüyünü yoxlamaq və büdcələrin icrasına nəzarət etmək;
• Maliyyə hesabatı sistemi, uçot sistemi, büdcə və digər maliyyə nəzarət funksiyalarının təkmilləşdirilməsi üçün tövsiyələr vermək;
• Kənar və daxili auditorların fəaliyyətini dəstəkləmək və onların əldə etdiyi nəticələri və verdiyi tövsiyələri təhlil etmək;
• Şirkətinin maliyyə direktoru tərəfindən verilmiş digər tapşırıqları yerinə yetirmək
Namizədə olan tələblər:
• Ali iqtisadi təhsil;
• Maliyyə və ya audit sahəsində minimum 3 illik iş təcrübəsi;
• MHBS üzrə güclü biliklər;
• 1C 8.3 proqramı ilə sərbəst işləmək bacarığı;
• Microsoft Office (MS Excel, MS Word) bacarıqların üstün səviyyədə olması;
• Azərbaycan və ingilis dillərini sərbəst bilmək;
• İdarəetmə uçotu və maliyyə təhlili üzrə biliklər;
• Güclü ünsiyyət və danışıq qabiliyyəti;
• Təzyiq altında və dəyişkən iş qrafiki ilə işləmək bacarığı;
• Komandada işləmək bacarığı
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “Maliyyə Mütəxəssisi” yazaraq [email protected] ünvanına göndərilməsi xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.