Öhdəliklər:
-
Çağrı Mərkəzinə daxil olan zəngləri qəbul etmək, qeydiyyatın aparmaq və cavablandırmaq;
-
Bankın məhsulları haqda zəng edən müştərilərə ətraflı məlumat vermək;
-
Qeydiyyata alınmış müştərilərin müraciətlərinin vaxtında həllinə nəzarət etmək və geri dönüş zəngləri etmək;
-
Elektron poçt və sosial şəbəkələr vasitəsi ilə müştərilərin suallarını cavablandırmaq.
Tələblər:
-
Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl bilmək (ingilis dili biliyinə üstünlük verilir);
-
Kompüter proqramlarını bilmək;
-
Nəzakətlilik, ünsiyyətcillik, fəallıq, işgüzarlıq;
-
Analitik düşünmə qabiliyyəti, dəqiqlik;
-
Yaxşı tələffüzlü, məsuliyyətli, özünü ifadə etmək bacarığ;
-
Qeyri-standart vəziyyətlərdə özünü və vəziyyəti idarə etmək bacarığı;
-
Komandada işləmək bacarığı;
-
Bank sahəsində iş və Çağrı Mərkəzinin əməkdaşı qismində təcrübəsi olanlara üstünlük verilir.
Son müraciət tarxi 06.10.2017-dir. Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilər.
Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.