MARKETİNQ

19 Yanvar

PlayStation və Xbox "Portativ oyun konsolu" qatarından məhrumdur!

Daşınma, giriş asanlığı və fərdiləşdirmə hər bir oyunçunun arzusudur. O qədər ki, 2023-cü il portativ oyun konsolları üçün zəngin il oldu. Bu xüsusiyyətlərə malik məşhur sistemlər arasında Steam Deck 2023-cü ilin liderləri arasında idi. Portativ konsol bazarındakı bir çox şirkət oyun və oyun inkişafını daha əlçatan etdi. Bəs nə üçün təsəlli nəhəngləri bu sahəyə maraq göstərmirlər?

Fins.az xəbər verir ki, bu bazarda rəqabət aparmaq üçün yalnız yüksək qrafiklərin inkişafına diqqət yetirmək kifayət deyil. Eyni zamanda, bu qrafikləri ekrana uyğun olaraq miqyaslandıra bilmək lazımdır. İnsanlar kompüterlərinin ən son oyunları işə salmağın nə qədər baha başa gəldiyi ilə maraqlanmaq əvəzinə, indi oyunun Steam Deck-də və ya Asus ROG Ally kimi portativ konsollarda kifayət qədər yaxşı işləyə biləcəyini soruşurlar.

Məsələn, CDProjektRed bu erkən və optimallaşdırılmış Cyberpunk: 2077-ni Steam Deck-də təəccüblü dərəcədə yaxşı işləmək üçün tanıdı. Nintendo erkən anladı ki, oyunçular qrafikadan daha çox oyunun necə göründüyünə və hiss olunduğuna əhəmiyyət verirdilər və böyük təkmilləşdirmələr etdilər.

Zelda əfsanəsi: Krallığın gözyaşları Nintendo Switch-in köhnə avadanlıqları altında mübarizə apara bilər. Bununla belə, oyunun pastel rəng palitrası və incə hüceyrə kölgəsi sayəsində möhtəşəm göründüyünü deyən bir çox istifadəçi var. Bu oyun rəqəmsal satışlar istisna olmaqla, qlobal miqyasda 19,5 milyon ədəd satılıb. Son yeddi ildə cəmi 125 milyon Switch ədəd satılıb.

Nintendo Switch:
Şayiələrə görə, 2024-cü ildə onu yeni Switch 2 izləyəcək. Yeni konsol, şirkətin əvvəlki nəsli kimi portativ olacaq. Digər tərəfdən, Xbox illərdir portativ konsolun buraxılması ilə bağlı susur.

Hələlik Microsoft konsol istehsal etmək rolundan geri çəkilib və proqram təminatına diqqət yetirir. Microsoft və Xbox rəhbərləri portativ konsoldan çox Game Pass-a böyük əhəmiyyət verdiklərini açıq şəkildə bildirdilər. Bu xidmət həmçinin hazırda portativ kompüter bazarının böyük hissəsini təşkil edən Windows əsaslı və Android əsaslı sistemlərə uyğun gəlir.

Epic Games və Steam kimi proqramları daha sürətli aça bilmələri üçün istifadəçilərin yaxşı bir təkmilləşdirməyə ehtiyacı olduğu aydındır. Bununla belə, Microsoft-un bununla bağlı məhdud səyləri istifadəçiləri həqiqətən təəccübləndirir. Digər tərəfdən, bu ilki portativ konsollar Razer Edge və Logitech G Cloud kimi qurğular yalnız bulud və Android oyunlarına fokuslanıb.

Bu cihazlar haqlı olaraq rəqabət aparmaqda çətinlik çəkirlər, xüsusən də Backbone One kimi smartfon nəzarətçiləri daha sərfəli olduğundan. Lakin istifadəçilər möhkəm aparat olmadan yalnız proqram təminatının kifayət etməməsi faktı ilə üzləşirlər.

Sony-nin 2023-cü ildə portativ konsol buraxmaq şansı var idi. Lakin onun bulud əsaslı olmayan PlayStation Portal ilə bu fürsəti əldən verdiyini söyləmək olar. Bununla belə, 2023-cü ilin PlayStation 5-in 50 milyon ədəddən çox satdığı və Sony-nin satış gözləntilərini qarşıladığı bir il olacağını söyləmək olar. 25 milyon ədəd satış rəqəmi qismən ilin sonunda PS5 Slim təkanının sayəsində oldu.

2024-cü ilin sonuna doğru PS5 Pro modelini görə biləcəyimiz barədə də şayiələr var. Lakin PlayStation, Microsoft-un Game Pass və bulud oyun beta-sı ilə ötüşmək riskini daşıyır. Yəqin ki, 2024-cü il Sony və Microsoft üçün rəqabətin güclənəcəyi il olacaq.

Bu il bazara o qədər çox portativ qurğu çıxdı ki, istehlakçılar üçün onları izləmək çətindir. 2023-cü il portativ konsol bazarında bir neçə qalibin və çoxlu itirənlərin olduğu bir il oldu. Microsoft və Sony-nin istehlakçı tələblərinə uyğun hərəkət etsələr və portativ konsollara sərmayə qoysalar, kiçik şirkətlərlə necə rəqabət aparacağını görəcəyik.

Bir çox istifadəçinin fikrincə, belə görünür ki, daşınma və giriş asanlığı qrafika və ya mikroödənişlərə deyil, oyun sənayesini xilas edəcək. Ancaq bunun baş verməsi üçün yayım və konsol istehsalçıları bu addımı atmalıdırlar.

Günel Məlikzadə
Fins.az