IKT

14 Aprel

ChatGPT mart ayında dünyanın ən çox yüklənən tətbiqi oldu

Finss.az - Mart ayında ChatGPT, oyunlar xaricində dünyada ən çox yüklənən tətbiq olaraq Instagram və TikTok kimi ənənəvi liderləri geridə qoydu.

Bu, ChatGPT üçün tarixi bir an oldu, çünki tətbiq ilk dəfə olaraq aylıq yüklənmə cədvəlinə başçılıq edərək ən böyük ayını yaşadı. Appfigures analitik şirkətinin verdiyi məlumatlara görə, ChatGPT yükləmələri fevraldan marta qədər 28% artıb və mart ayında 46 milyon yeni yükləmə əldə edib. Nəticədə, Instagram 2-ci yerə, TikTok isə 3-cü yerə geriləyib.

Bu yükləmə artımına təsir edən amillərdən biri, mart ayında ChatGPT-nin təqdim etdiyi bəzi böyük yeniliklər oldu. Tətbiq, bir ildən sonra ilk böyük şəkil yaradıcılığı yeniləməsini təqdim etdi və bu, istifadəçilərin Studio Ghibli üslubunda şəkil və memlər yaratmasına imkan verdi. Bu yenilik, ChatGPT-ni mart ayının sonunda və aprelin əvvəllərində viral hala gətirdi.

Bundan başqa, OpenAI, şəkil moderasiyası ilə bağlı bəzi qoruma tədbirlərini aradan qaldıraraq, ChatGPT-nin səsli AI funksiyasını yenilədi. Bu dəyişikliklər, istifadəçilər tərəfindən maraqla qarşılanıb.

Appfigures-in təsisçisi Ariel Michaeli, ChatGPT-nin brendinin artıq bir felə çevrildiyini və bir çox istifadəçinin AI deyil, əsasən ChatGPT yüklədiyini qeyd edib. "Bu, Google-un 2000-ci illərdə etdiyi kimi, ChatGPT-nin də adı ilə tanınmağa başladığını göstərir", — deyə Michaeli vurğulayıb.

Bu yüksək brend tanınması, digər süni intellekt tətbiqlərinin populyarlaşmasını çətinləşdirə bilər. Məsələn, Anthropic-in Claude tətbiqi, ChatGPT ilə müqayisədə daha zəif performans göstərir, buna görə də Grok kimi rəqiblər yalnız tanınmış şəxslər tərəfindən təşviq olunduğu üçün daha çox populyarlıq qazana bilər.

Mart ayında TikTok və Instagram arasındakı yer dəyişiklikləri də diqqət çəkib. TikTok, ABŞ-da tətbiq qadağası ilə bağlı narahatlıqlar səbəbindən yüklənmələrində artım yaşayıb. Lakin qadağa dayandırılıb və TikTok hələ də yüksək populyarlığını qoruyur. Instagram isə ABŞ bazarında yenə də ən çox istifadə edilən sosial tətbiq olaraq qalır, gənclər arasında isə ən sevilən tətbiqdir.

Mart ayında ümumilikdə ən populyar 10 tətbiq 339 milyon dəfə yüklənib ki, bu da fevral ayında əldə edilən 299 milyon yüklənmədən daha yüksək bir nəticədir. Bu artım, sosial media və tətbiqlərin gələcəkdə necə inkişaf edəcəyinə dair daha çox məlumat verir.