Finss.az - Son illərdə Hindistan, ABŞ texnologiya şirkətləri üçün böyük bir istifadəçi bazası təmin edərək böyüməyə dəstək olub.
OpenAI də bu trendə qoşularaq, Hindistanı ChatGPT üçün ən sürətlə böyüyən bazarlarından biri kimi göstərib. Lakin üçüncü tərəf məlumatları, şirkətin Hindistanda böyüməni gəlirə çevirməkdə çətinlik çəkdiyini göstərir.
SensorTower analitik şirkətinin məlumatlarına əsasən, 2023-cü ildən etibarən Hindistan istifadəçiləri ChatGPT abunəlikləri üçün yalnız 8 milyon dollar sərf ediblər. Bu rəqəm, ABŞ istifadəçilərinin tətbiqdə xərclədiyi 330 milyon dollarla müqayisədə olduqca kiçikdir.
Bir çox analitiklər Hindistan bazarındakı əsas çətinliklərdən birinin yerli qiymətlərin olmaması olduğunu vurğulayır. OpenAI ChatGPT-nin ən ucuz abunə planı Hindistanda ayda 20 dollar (1700 rupi) təşkil edir ki, bu da ölkə üçün baha bir rəqəmsal abunə qiyməti olaraq qəbul edilir.
Buna baxmayaraq, OpenAI-nin baş əməliyyat direktoru Brad Lightkap, Hindistanın ChatGPT üçün ən sürətlə böyüyən bazar olduğunu bildirib. Şirkət hələlik Hindistan bazarında yüksək gəlir əldə etməsə də, bu ölkə OpenAI-nin gələcəkdəki böyüməsinin əsas hərəkətverici qüvvəsi ola bilər.
Şirkət, Hindistandakı 950 milyon internet istifadəçisinə qoşulmaq üçün Reliance Jio ilə əməkdaşlıq qurmağı planlaşdırır. Bu, ChatGPT-nin daha geniş bir auditoriyaya çatmasına imkan yaradacaq. Eyni zamanda, ChatGPT Hindistanda orqanik olaraq böyüməyə davam edir, xüsusən də yeni şəkil generatorunun təqdimatı ilə.
Hindistan, dünyada Android üçün ChatGPT tətbiqinin ən çox yükləndiyi ölkələrdən biridir. Yükləmələrin 20%-dən çoxu bu il Hindistan istifadəçilərinə aiddir. Bu artım, xüsusilə Ghibli üslubunda reallığa yaxın şəkillər yaratmaq qabiliyyəti ilə viral olmuş yeni şəkil generatoru ilə əlaqədardır.
Bütün bunlar göstərir ki, Hindistan, OpenAI üçün gələcəkdə mühüm bir bazar olaraq qalır, lakin yüksək qiymətlər və yerli iqtisadi şərtlər şirkətin gəlir əldə etməsini çətinləşdirir.